ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود DVDFab HD Decrypter 10.0.6.4 Final – نرم افزار کپی دیسک های محافظت شده

DVDFab HD Decrypter نرم افزاری حرفه ای برای حذف تمامی قفل های امنیتی DVD و Blu-ray و کپی آنها روی هارد دیسک کامپیوتر می باشد. این نرم افزار نسخه ای رایگان از نرم افزارهای DVDFab می باشد. تنظیمات و گزینه های فراوان این نرم افزار برای ویرایش، به شما امکان کنترل کیفیت خروجی را می دهد. علاوه بر این امکانات ، سرعت کپی و کیفیت آن بسیار بالا می باشد.

امکانات نرم افزار DVDFab HD Decrypter :

– پشتیبانی از ویندوز 8.
– کپی هر نوع DVD روی هارد : DVDFab HD Decrypter می تواند حفاظ های امنیتی تمامی انواع فیلم DVD را برداشته و آنها را روی هارد درایو کپی کند.
– کپی دیسک های Blu-ray روی هارد درایو : DVDFab HD Decrypter می تواند حفاظ های امنیتی AACS, BD+, RC, UOPS, BD-Live مربوط به دیسک های Blu-ray را حذف کرده تا آنها را روی هارد شما ذخیره کند.
– کپی تمام بخش های فیلم یا فقط فیلم اصلی : دو حالت کپی در این نرم افزار وجود دارد : کپی کل فیلم یا کپی بخش اصلی فیلم. بدین ترتیب شما می توانید از تمامی بخش های فیلم یا تنها از محتوای اصلی آن کپی تهیه کنید.
– تنظیمات فراوانی برای ویرایش فیلم های DVD و blu-ray کپی شده در این نرم افزار وجود دارد. برای مثال شما می توانید ترک صوتی یا زیرنویس دلخواه خود را برای قرار گرفتن در فیلم ذخیره شده، انتخاب کنید.
– پشتیبانی از زبان های مختلف ، قابلیت دستکاری رابط کاربری ، پیش نمایش ویدئو در پلیر داخلی و مشاهده روند عملیات کپی با جزئیات از دیگر امکانات مهم نرم افزار است.
– رابط کاربری DVDFab HD Decrypter کاملا ابتکاری طراحی شده تا شما بتوانید تمامی مراحل را به صورت قدم به قدم و به همراه راهنمای نرم افزار دنبال کنید. بدین ترتیب افراد مبتدی نیز می توانند به خوبی از نرم افزار استفاده کنند.

دانلود DVDFab HD Decrypter :



  • پسورد:www.p30world.com

یک دیدگاه برای نوشته “دانلود DVDFab HD Decrypter 10.0.6.4 Final – نرم افزار کپی دیسک های محافظت شده” ارسال شده است

  1. Hafez says:

    باسلام…
    درصورت امکان نرم افزاری لازم دارم که قفل DVDراشکسته بلکه کپی کنم.
    سپاسگذارم اگربرایم ایمیل کنید.

شما هم نظر خود را ارسال کنید