ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود Telegram v4.9.1.b13610.4.1 دانلود تلگرام اندروید

دانلود Telegram

دانلود تلگرام Telegram – محبوبترین پیام رسان و مسنجر

مسنجر تلگرام Telegram یکی از محبوبترین برنامه های پیام رسان میباشد که تمام ویژگی های یک مسنجر حرفه ای را دارا می باشد . تلگرام با داشتن دو مزیت یعنی امنیت و سرعت بالا توانسته است کاربران بسیاری را به خود جذب کند. برنامه تلگرام مانند مسنجر محبوب واتس آپ و وایبر می باشد ولی قابلیت های بیشتری نسب به آنها دارد.
Telegram برای تمامی دستگاه ها (کامپیوتر ها، تبلت ها، موبایل ها و…) طراحی شده است و شما میتوانید از طریق این برنامه به گفتگو، ارسال عکس، ارسال فیلم و ارسال فایل با پسوند های مختلفی مانند .doc, .zip, .pdf و… بپردازید. در برنامه  Telegram شما می توانید به ساخت گروه هایی با تعداد 200 نفر بپردازید و هم زمان برای 100 نفر پیام بفرستید.

قابلیت های برنامه تلگرام :

سریع: Telegram با داشتن ویژگی های زیر ساختی وسیع به سریعترین مسنجر اندروید تبدیل شده است . شما می توانید در سریعترین زمان ممکن به ارسال پیام برای دوستان خود در سراسر جهان بپردازید.
امن: برنامه Telegram  دارای عناصر امنیتی بسیار پیشرفته ای می باشد . پیام ها و اطلاعات شما به صورت کد گذاری شده در سیستم ارسال می شوند.
فضای ذخیره سازی ابری: Telegram  دارای یک فضای گسترده ذخیره سازی ابری می باشد که در آن شما می توانید فایل ها و پیام های خود را به صورت کاملا ایمن ذخیره نمایید.
گروه های چت : در Telegram شما می توانید به ساخت گروه هایی تا 200 اعضا بپرازید . بدین ترتیب فایل های خود را در سریع ترین زمان ممکن به اشتراک بگذارید.

برنامه Telegram به کاربرانی که به امنیت و سرعت اهمیت می دهند پیشنهاد می کنیم. Telegram با داشتن دو عنصر امنیت و سرعت توانسته است محبوبیت بسیار بالایی در دنیای اندروید بدست آورد.

توجه : نرم افزار تلگرام دارای نسخه مخصوص دسکتاپ نیز هست که در مطلب دانلود telegram برای کامپیوتر معرفی شده است .

برای دانلود تلگرام از لینک های پر سرعت پی سی ورلد استفاده کنید .



  • پسورد:www.p30world.com

7 دیدگاه برای نوشته “دانلود Telegram v4.9.1.b13610.4.1 دانلود تلگرام اندروید” ارسال شده است

شما هم نظر خود را ارسال کنید