ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود Microsoft Office 2013 SP1 Select Edition v15.0.4569.1506 x86/x64 – آفیس 2013

دانلود Microsoft Office 2013 SP1 Select Edition v15.0.4569.1506 x86/x64 - آفیس 2013

 Microsoft Office برای تمامی کاربران سیستم های کامپیوتری نامی آشنا می باشد. مجموعه ای از ابزارهای کاربردی ساخته شده توسط شرکت مایکروسافت که به منظور رفع نیازهای کاربران در امور مختلف اداری و شخصی می باشد. نسخه های متفاوتی از این مجموعه ابزارها تاکنون ساخته شده است. مجموعه Office معمولا متشکل از برنامه های Word , Excel , PowerPoint , Outlook , Frontpage , access بود که البته نرم افزار Frontpage که ابزاری برای طراحی وب بود از چند سال قبل دیگر به همراه Office ارائه نشد و پروژه آن به طور کامل بسته شد و جای خود را به نرم افزار دیگری از شرکت مایکروسافت داد. بعد از 3 سال انتظار نسخه 2013 این نرم افزار پرطرفدار توسط مایکروسافت آفیس منتشر شد. این مجموعه با ابزارهای مختلف خود بسیاری از نیازهای کاربران را در زمینه های مختلف رفع خواهد کرد. مایکروسافت نسخه های مختلفی از آفیس 2013 را منتشر خواهد کرد که هریک بسته به نیاز کاربران قابل استفاده خواهند بود. نسخه های خانگی ، اداری ، تجاری و تبلت ها از جمله این موارد خواهند بود. آفیس 2013 با ویندوز 8 نیز سازگار می باشد.

قابلیت های کلیدی Microsoft Office Professional Plus 2013 :
– هماهنگی با سیستم عامل های iOS و Android.
– سازگاری ویژه با سیستم های لمسی.
– هماهنگی کامل با ویندوز 8.
– امکان استفاده از سرویس های آنلاین و سرویس ابری SkyDrive.
– استفاده از حالت Read Mode برای مطالعه کتب الکترونیکی.
– امکان بهره گیری از حالت Web Layout به منظور نشر آنلاین.
– قابلیت به اشتراک گذاری اسناد میان دوستان برای مطالعه و بیان نظرات.
– استفاده از جلوه های بصری جذاب تر که دسترسی به گزینه ها را آسان تر می کند.
– پشتیبانی از فرمت PDF برای ساخت ، ویرایش ، نمایش این فرمت.
– بهینه سازی نسخه ی جدید برای تبلت ها و گوشی های تلفن هوشمند.
– اضافه شدن ویژگی های جدید برای نمایش هرچه بهتر ارائه مطالب در PowerPoint.

محتویات این مجموعه  :
Microsoft Access 2013 SP1
Microsoft Excel 2013 SP1
Microsoft InfoPath 2013 SP1
Microsoft Lyns 2013 SP1
Microsoft OneNote 2013 SP1
Microsoft Outlook 2013 SP1
Microsoft PowerPoint 2013 SP1
Microsoft Publisher 2013 SP1
Microsoft SkyDrive Pro 2013 SP1
Microsoft Visio Viewer 2013 SP1
Microsoft Word 2013 SP1
Microsoft Project Professional 2013 SP1
Microsoft Sharepoint Designer 2013 SP1
Microsoft Visio Professional 2013 SP1

ابزارهای موجود در این مجموعه و کاربرد های آن ها :
Word 2013: نرم افزار word یکی از مشهورترین ابزارهای مجموعه Office می باشد که به منظور تایپ متن دارای کاربرد می باشد. در نسخه جدید افزایش ویژگی های مختلف به منظور ساخت سند های متنی به صورت حرفه ای موجب شده تا کاربران قادر باشند به راحتی اقدام به انتشار سندهای خود نمایند و کاربران مختلف می توانند به راحتی در هرجا به آن ها دسترسی داشته باشند.
Excel® 2013: نرم افزاری که در زمینه رفع نیازهای اداری دارای کاربرد فراوانی می باشد. در نسخه جدید این نرم افزار نیز ویژگی های همچون امکان آنالیز ، مدیریت و به اشتراک گذاری اطلاعات برای کاربران فراهم شده است.
PowerPoint® 2013: شاید تاکنون نظیر این نرم افزار برای ساخت فایل های معرفی و یا presentation ها مشاهده نشده باشد. کاربرانی که با این نرم افزار کار کرده اند به ویژگی های متعدد آن واقف می ب/NB/KAشند. در نسخه جدید علاوه بر ابزارها و ویژگی های جدید می توان به بهبود سازگاری فایل های صوتی و تصویری نیز اشاره نمود که کمک بسیاری در زمینه برقراری ارتباط با فایل معرفی کرده است اشاره نمود. قابلیت دسترسی به فایل ها از طریق Smartphone ها و یا از طریق وب برای کار بر روی فایل ها با کمک دیگر افراد از ویژگی های منحصر به فرد این نسخه می باشد.
– Outlook® 2013: همیشه بحث بر سر این موضوع که آیا Outlook نرم افزار مناسبی برای مدیریت برنامه ها می باشد و آیا اینکه ویژگی های موجود در این نرم افزار برای رفع تمامی نیازها کارایی دارد یا نه در میان طرفداران و مخالفان استفاده از این نرم افزار وجود داشته است. اما در نسخه جدید و همراهی ویژگی های جدیدی همچون ابزارهای جدید مدیریتی ، نگهداری نامه ها در فضای حجمی دلخواه ، قابلیت دسته بندی نامه به شیوه جدید ، پاکسازی توسط یک کلیک و… نظر همه را در مورد این ابزار تغییر داده است.
OneNote® 2013: به کمک این نرم افزار هم می توانید اطلاعات مختلف را جمع آوری ، سازماندهی و جستجو کنید و آن ها را با دیگران به اشتراک بگذارید. قابلیت هایی همچون Capture کردن متن ، عکس ، فایل های صوتی و تصویری از ویژگی های این ابزار است.
Publisher 2013: نرم افزاری نام آشنا برای انتشار اطلاعات و به اشتراک گذاری سندها.
Access® 2013: این نرم افزار نیز برای کاربران بسیار آشناست. ساخت بانک های اطلاعاتی مختلف به همراه ویژگی های همچون قابلیت مدیریت بر داده ها و تهیه گزارش های حرفه ای از ویژگی های این نسخه می باشد.
InfoPath® 2013: ابزاری برای ساخت و طراحی فرم های کسب اطلاعات بدون نیاز به کدنویسی.
و چندین ابزار قدرتمند دیگر.
– Lync 2013: این نرم افزار ارتباط میان کارمندان شرکت ها در هر مکان و هر زمانی را امکان پذیر می سازد. این کار از طریق برقراری تماس تصویری ، چت ، تماس های گروهی و ارائه کنفرانس انجام می گیرد. برقراری ارتباط مستقیم بین نرم افزار آفیس و SharePoint از دیگر ویژگی های این نرم افزار می باشد.
SharePoint Workspace: که یک ایستگاه پردازش نرم افزار بوده و امکان بهره مندی ، مشاهده و ویرایش محتوای تمام نرم افزارهایی که در سایت SharePoint موجود می باشند را برای شما فراهم می کند.

وبسایت سازنده : office.microsoft.com


  • پسورد:www.p30world.com

2 دیدگاه برای نوشته “دانلود Microsoft Office 2013 SP1 Select Edition v15.0.4569.1506 x86/x64 – آفیس 2013” ارسال شده است

  1. بیات says:

    سلام
    منظورتون از هماهنگی با اندروید و ios چیست.
    یعنی برنامه بر روی این سیستم های عامل قابل اجراست یا فقط فایل ها خروجی از اون ها رو به خوبی اجرا میکنه.
    با توجه به اینکه من در نرم افزار اکسل تحت ویندوز و زبان vb ماکرو نویسی میکنم آیا برنامه ی آفیسی برای سیتسم عامل آندروید میشناسید که بتونه ماکرو ها رو اجرا کنه؟

    با تشکر

شما هم نظر خود را ارسال کنید