ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود Zoner Photo Studio X 19.2309.2.507 – نرم افزار ویرایش عکس ، مدیریت و پردازش تصاویر

دانلود Zoner Photo Studio

Zoner Photo Studio به شما در کنترل عکس هایتان کمک خواهد کرد. این نرم افزار مجموعه ابزار کاملی برای مدیریت و پردازش عکس های دیجیتال می باشد. دریافت عکس از دوربین دیجیتال شما ، مدیریت آرشیو عکس ها ، ویرایش و به اشتراک گذاری تصاویر از امکانات اصلی این نرم افزار می باشد. Zoner Photo Studio برای کاربران مبتدی تا حرفه ای و عکاسان با تجربه نیز بسیار مفید می باشد.
Zoner Photo Studio برای تمامی کسانی که از دوربین دیجیتال ، اسکنر یا دستگاه های موبایل استفاده می کنند ساخته شده است. این نرم افزار تمامی ابزارهایی که شما برای پردازش عکس دیجیتال از ابتدا تا انتها به آن نیاز خواهید داشت را دارا می باشد. ابزاری برای ویرایش دستی یا خودکار عکس ها ، تصحیح عیوب آنها ، مدیریت ساده تصاویر ، انتشار و به اشتراک گذاری عکس ها از امکاناتی است که توسط Zoner Photo Studio به آنها دست خواهید یافت.
Zoner Photo Studio در عین حال که بسیار ساده طراحی شده دارای عملکردهای بسیار پیچیده ای می باشد که با مشاهده افکت ها و قالب هایی که در آن برای مدیریت و تعمیر عکس ها در اختیار خواهید داشت ، متعجب می شوید. عملکردهای حرفه ای ویرایش عکس،افکت گذاری و ماژول های پردازش تصاویر RAW از نمونه امکانات حرفه ای آن می باشد. می توان گفت نرم افزار Zoner Photo Studio Pro با پشتیبانی و نمایش اکثر فرمت های صوتی و تصویری برترین مجموعه مولتی مدیا برای کاربران خواهد بود.

ویژگی های نرم افزار Zoner Photo Studio :

ماژول سریعتر و بهینه شده تصاویر RAW
بخش جدید مدیریت عکس ها
پشتیبانی از عکس های شفاف
ابزار جدید Healing Brush و Selection Brush
آپلود مستقیم در فیس بوک ، Flickr و Picasa
پشتیبانی از سیستم های 64bit
ابزار متعدد برای ویرایش و افکت گذاری روی عکس
ساخت تصاویر HDR ، پانوراما و عکس های 3 بعدی
پشتیبانی از عملکردهای دسته ای
قالب آماده برای تقویم ، لیست تماس و …
پشتیبانی از نقشه اطلاعات GPS
پشتیبانی فرمت مختلف عکس ها شامل : BMI, BMP, CR2, CRW, DIB, GIF, ICO, JPE, JPEG, JPG, MAC, MDM, MRW, NEF, ORF, PCD, PCX, PNG, PSD, PSP, RAW, RLE, TGA, THM, TIF, WPF, EMF, WMF, ZBR, ZCL, ZMF, ZMP
پشتیبانی از فرمت های صوتی و تصویری شامل : ASF, AVI, M1V, MOV, MPE, MPEG, MPG, QT, WMV, AIF, AIFF, AU, MID, MIDI, MP3, MP3, MPA, RMI, SND, WAV, WMA

دانلود Zoner Photo Studio :



  • پسورد:www.p30world.com

شما هم نظر خود را ارسال کنید