ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود WinX Blu-ray Decrypter 3.4.1.0 – نرم افزار کپی برداری و قفل شکن دیسک های بلو-ری

WinX Blu-ray Decrypter نرم افزاری حرفه ای برای کدبرداری دیسک های Blu-ray و کپی آنها می باشد تا کاربران بتوانند از دیسک های Blu-ray خود به صورت ویدئوی M2TS یا پوشه Blu-ray ( سازگار با Win7 Media Player ) ، نسخه پشتیبان تهیه کنند. قابلیت حذف کپی رایت از روی دیسک های بلو- ری یکی از مهمترین ویژگی های این نرم افزار می باشد.
امکانات نرم افزار WinX Blu-ray Decrypter :
– تهیه نسخه پشتیبان از دیسک های بلو – ری روی هارد درایو : کدبرداری و ذخیره دیسک های بلو – ری روی هارد درایو و کپی دیسک های 3D Blu-ray روی پوشه 2d Blu-ray یا فایل ویدئویی M2TS از مهمترین امکانات WinX Blu-ray Decrypter است.
– سرعت بسیار بالا در تهیه کپی از Blu-ray : با استفاده از دستورالعمل های MMX SSE SSE2 SSE3 مربوط به CPU ، استفاده از Cache و پشتیبانی از CPU های چند هسته ای، سرعت و کارآیی نرم افزار به صورت چشم گیری افزایش یافته است. به صورت معمول ، کپی یک دیسک Blu-ray به صورت کامل نزدیک به 25 دقیقه زمان می برد که این زمان به قدرت کامپیوتر شما نیز بستگی دارد.

– شکستن و عبور از کپی رایت دیسک های Blu-Ray : WinX Blu-ray Decrypter می تواند از عهده تمامی Region Code ها ، UOP ها ، کدگذاری های AACS ، BD+ ، Blue-ray BD-Libe بر آید و به سادگی از آنها عبور کند.
– تضمین کیفیت 100% در ویدیوهای HD : با استفاده از آخرین و جدیدترین تکنولوژی های کپی برداری ، WinX Blu-ray Decrypter از سیستم های صوتی MLP/TrueHD و سیستم های تصویری Blu-ray DTS/E-AC3 کاملا پشتیبانی می کند تا بهترین کیفیت را در اختیار شما قرار دهد. تبدیل blu-ray به ویدئوی M2TS HD با حفظ کیفیت صوتی و تصویری فیلم اصلی از امکانات منحصر به فرد آن است.
– قابلیت آپدیت و به روز رسانی نرم افزار برای استفاده از امکانات جدید

شما هم نظر خود را ارسال کنید