ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود AKVIS ArtWork 11.1.1987.17417 – نرم افزار تبدیل عکس به نقاشی هنری

دانلود AKVIS ArtWork

AKVIS ArtWork نرم افزاری است که برای تقلید از تکنیک های مختلف نقاشی ساخته شده است. این نرم افزار به شما این امکان را می دهد تا از هر عکسی یک تصویر هنری خلق کنید. AKVIS ArtWork یک راه حل ایده آل برای بیان خلاقیت شما به عنوان یک آرتیست مجازی می باشد.

این نرم افزار ترکیبی از فن آوری های پیشرفته با روشی هنرمندانه می باشد. تبدیل یک عکس به یک اثر هنری در کمتر از چشم بر هم زدنی اتفاق می افتد و شما از تولد چنین اثر هنری ، لذت خواهید برد.

این نرم افزار سبک های نقاشی زیر را ارایه می دهد :

رنگ روغن ، آبرنگ ، پوستر، کارتون، کمیک ، قلم و جوهر، چاپ توسط کلیشه و پاستل.

تبدیل عکس های شما به نقاشی رنگ روغن : این نرم افزار عکس های شما را به نقاشی رنگ روغن به گونه ای که انگار با قلمو کشیده شده اند تبدیل می کند. حتی با تنظیمات پیش فرض نیز شما می توانید تصاویری شبیه به آثار طراحی شده با دست خلق کنید. همچنین از سبک های مختلف برای خلق نقاشی های رنگ روغن بهره مند شوید.
برای افرادی که نیاز به انعطاف پذیری بیشتری دارند و کسانی که دارای ایده های متفاوت می باشند یک ابزار به نام “سکته مغزی” در نظر گرفته شده است. این ابزار نیمه اتوماتیک و بسیار هوشمند یک نعمت غیر مترقبه واقعی است که به شما امکان استفاده از قلم موهای ویژه برای تعریف خطوط هدایت را می دهد . نقاش مجازی می تواند با این روش ، نقاشی با موهای طبیعی انسان خلق کرده و الگوها و بافت هایی واقع گرایانه خلق کند.

آبرنگ یکی از تکنیک های سخت نقاشی می باشد و برای یک ماشین شبیه سازی چنین اثری بسیار سخت می باشد ولی این نرم افزار این کار را برای شما آسان می کند. این نرم افزار به شما کمک می کند تا نقاشی های آبرنگ زیبا خلق کنید .

هنرمندان تازه کار و هنرپروران می توانند از نرم افزار AKVIS ArtWork جهت بهبود مهارت های نقاشی خود بهره مند شوند.

کسانی که بیش از حد به جزئیات اهمیت می دهند می توانند توسط این نرم افزار تصاویر خود را ابتدا به نقاشی تبدیل کرده و سپس نتیجه حاصله را به عنوان مرجعی برای کشیدن نقاشی اصلی در نظر بگیرند.

این نرم افزار به دو صورت مستقل و پلاگین برای نرم افزارهای ویرایش عکس در دسترس می باشد. شما می توانید این نرم افزار را از طریق برنامه هایی چون Photoshop, Photoshop Elements, Corel Paint Shop Pro و… اجرا کنید.

این نرم افزار برای ایجاد پرتره رنگ روغن از دوستان ، ثبت یک نقاشی منظره و یاخلق تصاویری متفاوت کاربرد دارد. شما می توانید اثر خلق شده را بعد از چاپ به صورت نقاشی قاب گرفته ، به کارت تبریک و یا پوستر تبدیل کرده و به عنوان یک هدیه فوق العاده به دوستان و خانواده خود تقدیم کنید.

دانلود AKVIS ArtWork :



  • پسورد:www.p30world.com

3 دیدگاه برای نوشته “دانلود AKVIS ArtWork 11.1.1987.17417 – نرم افزار تبدیل عکس به نقاشی هنری” ارسال شده است

شما هم نظر خود را ارسال کنید