ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود AKVIS OilPaint 8.0.665.17565 نرم افزار تبدیل عکس به نقاشی رنگ روغن

دانلود AKVIS OilPaint

آیا نقاشی با رنگ روغن را دوست دارید؟ آیا دوست دارید تصاویرتان را به یک حالت زیبا و نوستالوژیک در بیاورید؟ AKVIS OilPaint نرم افزاری حرفه ای برای تبدیل عکسهای شما به نقاشی رنگ روغن می باشد ! این نرم افزار از یک الگوریتم قدرتمند برای تبدیل عکسهای شما به تصاویر رنگ روغن استفاده کرده و در این تبدیل رعایت کیفیت و نظم تبدیل حرف اول را میزند.

ایجاد و کشیدن نقاشی رنگ روغن یک پروسه بسیار طولانی و سخت می باشد ولی با استفاده از این نرم افزار کافی است که تصاویر موردنظرتان را به نرم افزار داده تا در عرض چند دقیقه نقاشی رنگ روغن آن را تحویل بگیرید !نقاشی رنگ روغن یکی از تکنیک های بسیار قدیمی و عمومی جهان می باشد که قدمت آن به قرن های پیش باز میگردد و حس نوستالوژی این نوع نقاشی هر فردی را به وجد می آورد.

اگر دوست دارید نقاشی رنگ روغن بکشید ولی توانایی و هنرش را ندارید می توانید با استفاده از AKVIS OilPaint هر تعداد از این نقاشی ها را داشته و تصاویری زیبا را در خانه داشته باشید.

قدرت خلق اثر این نرم افزار طوری است که به جرات می توان گفت در نگاه اول تشخیص اینکه این اثر واقعا یک نقاشی رنگ روغن است یا یک اثر کامپیوتری ، بسیار سخت است .

قابلیت های جدید نرم افزار :
پارامترهای جدید افکت گذاری
Strokes های جدید
براش های جدید برای طراحی تصاویر
قابلیت اضافه کردن حالت 3بعدی به تصاویر نقاشی شده
پشتیبانی از فایل هایی با فرمت RAW
پشتیبانی از فرمتهای مختلف تصاویر

دانلود AKVIS OilPaint :



  • پسورد:www.p30world.com

شما هم نظر خود را ارسال کنید