ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود JetPhoto Studio 4.12 – نرم افزار مدیریت عکس های دیجیتال و ساخت گالری های فلش

JetPhoto Studio نرم افزاری برای مدیریت عکس های دیجیتال می باشد که به شما امکان انتقال ، ذخیره، دسته بندی، ویرایش، پرینت و به اشتراک گذاری عکس هایتان را می دهد. تنها با چند کلیک ، JetPhoto Studio عکس های دیجیتال شما را به گالری های فلش زیبا و کاملا حرفه ای تبدیل می کند. این نرم افزار برای ساخت گالری های عکس اینترنتی بسیار مناسب می باشد و عملکردش در این زمینه بسیار سریع و ساده است. ابزار ساده آن به کاربران در دسته بندی تصاویر بر اساس زمان، مکان، برچسب ها و کلمات کلیدی و یادداشت ها کمک می کند. یک تقویم عکس، یک ویرایشگر برچسب ، یک EXIF Reader و یک مکان یاب عکس بر پایه GPS در این نرم افزار تعبیه شده اند. JetPhoto Studio می تواند از عکس های شما به صورت فیلم، اسلایدشو، اسکرین سیور و  والپیپر ، آلبوم های فلش زیبایی تهیه کند یا عکس ها را کوچک کرده و روی گوشی موبایل ارسال کند. تعمیر، برش، تغییر سایز عکس ها یا اضافه کردن واترمارک روی چندین عکس به صورت دسته ای ، از دیگر امکانات JetPhoto Studio است.

JetPhoto Studio هیمنطور به نرم افزار حرفه ای برای انتشار عکس ها روی اینترنت است. زمانی که آلبوم عکس شما روی کامپیوتر قرار داده شده ، می توانید تنها با یک کلیک آن را از طریق Jetphoto Server روی وبسایت خود قرار دهید.
این نرم افزار همچنین برای مدیریت عکس ها برای کاربران سایت Flickr گزینه ای مناسب می باشد. ویرایش برچسب ها، توضیحات، اطلاعات geo برای عکس ها از امکانات مفید JetPhoto Studio به شما می رود.سپس شما می توانید عکس ها خود را تنها با یک کلیک روی Flickr بفرستید. بازبینی عکس ها روی یک نقشه از طریق نرم افزار و مشاهده مکانی که عکس در آنجا گرفته شده است، از ویژگی های برچسته نرم افزار است. JetPhoto Studio ، عکس های دیجیتال را به همراه مسبرهای GPS برای مکان یابی خودکار عکس ها ، تظبیق می دهد و سپس عکس ها را روی Google Earth و Google Map لینک می کند.
سایر امکانات نرم افزار JetPhoto Studio :
– مدیریت عکس ها در آلبوم ها.
– مدیریت عکس ها به همراه تقویم و نقشه.
– قرار دادن Geotag روی عکس از طریق GPS.
– ساخت گالری های عکس و گالری های اینترنتی فلش.
– انتشار آلبوم های فلش روی اینترنت از طریق سرور JetPhoto.

شما هم نظر خود را ارسال کنید