ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

Microsys A1 Website Download v2.3.1 نرم افزاری برای ذخیره سازی و خواندن وب سایت ها به صورت Offline

امروزه کاربرانی که از خطوط خانگی و با سرعت پایین به اینترنت متصل می شوند برای مشاهده تمام قسمت های مختلف یک وب سایت دچار مشکلات فراوانی می باشند که از مهمترین آن ها می توان به مشاهده نکردن همه قسمت های سایت به علت محدودیت سرعت و زمان اتصال به اینترنت اشاره نمود. شرکت های نرم افزاری برای رفع این مشکلات کاربران اقدام به ساخت نرم افزارهایی نمودند که به وسیله آن ها کاربران قادر به ذخیره سازی فایل ها و صفحات یک وب سیات می باشند و به صورت Offline قادر خواهند بود تا قسمت های مختلف سایت مورد نظر خود را مشاهده کنند.

در این مطلب با یکی از این نرم افزارها آشنا می شوید.

 

A1 Website Download نام نرم افزاری می باشد که به کمک آن کاربران قادر خواهند بود تا صفحات یک وب سایت را به طور کامل به همراه فایل های موجود در آن ها و عکس های موجود در صفحات ذخیره سازی نمایند تا بدین شکل در هر زمان دلخواه و به صورت Offline و بدون نیاز به اتصال اینترنتی قادر خواهند بود تا سایت ها را را در کامپیوتر خود مشاهده کنند. این نرم افزار فایل ها را به گونه ای ذخیره سازی می نماید که کاربران قادر خواهند بود تا با هر مرورگر دلخواهی فایل های خود را مشاهده کنند. این نرم افزار از ویژگی ها و امکانات مختلف دیگری نیز برخوردار می باشد که برنامه نویسان تحت وب می توانند از آن ها بهره برداری کنند. از این ویژگی ها می توان به خروجی های برنامه به زبان های برنامه نویسی اشاره نمود. این نرم افزار محصولی از شرکت Microsys Tools می باشد.

 



شما هم نظر خود را ارسال کنید