ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

Easy Macro Recorder v3.84 نرم افزاری قدرتمند برای اجرای دستورات شما به صورت خودکار

شاید شما نیز تا کنون به این فکر افتاده باشید که به دنبال یک نرم افزار باشید تا انجام بسیاری از امور پرکاربرد کامپیوتری شما را سریع تر انجام دهد. به عنوان مثال کاربری در زمینه تایپ فعالیت می کند و روزانه بیش از ده ها صفحه از متون مختلف را تایپ می کند. حال در یک کار تایپی کاربر مجبور است تا در هر صفحه و یا هر چندین صفحه یک بار اقدام به تایپ چند خط از یک متن ثابت را انجام دهد. به عنوان مثال مجبور است تا در هر چندین صفحه یک بار اسم و آدرس و اطلاعات مشخص شده از یک شرکت را جهت تبلیغات درج نماید و برای این کار مجبور به تایپ این مشخاصت به صورت تکراری است. حال کاربر می توان به جای تایپ مجدد در هر صفحه از نرم افزاری استفاده کند که این عمل را انجام می دهد.

در ادامه این مطلب با نرم افزاری آشنا می شوید که نیازهای مختلف این چنینی را بر طرف می کند.

 

Easy Macro Recorder نام نرم افزاری می باشد که به وسیله آن شما قادر خواهید بود تا دستورات تعیین شده خود را بر روی سیستم در کمترین زمان اجرا نمایید. به کمک این نرم افزار می توان رخداد های مختلفی که توسط موس و صفحه کلید انجام می شود را در برنامه مشخص نمود تا در زمان لزوم با استفاده از میانبرها به این رخداد ها دسترسی داشت. به عنوان نمونه در مثال ذکر شده در بالا می توان به راحتی تایپ مشخصات را به عهده این برنامه گذاشت! بدین شکل که شما با قرار دادن یک کلمه با یک نشان اختصاری در برنامه به عنوان نام دستور ، مشخص می کنید تا در هر زمان که این کلمه با این نشان در یک ویرایشگر متنی تایپ شد متن مورد نظر شما که در اینجا مشخصات می باشد و شما یک با آن را به نرم افزار معرفی کرده اید در ویرایشگر به صورت خودکار قرار گیرد. بدین شکل در افزایش سرعت کار خود بسیار موفق تر خواهید بود. این نرم افزار محصولی از شرکت GoldSolution Software می باشد.

 



شما هم نظر خود را ارسال کنید