ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

Honestech Claymation Studio v3.0.5.0 نرم افزاری برای متحرک سازی

امروزه نرم افزارهای بسیاری را می توان برای ساخت متحرک سازی و یا انیمیشن سازی مشاهده نمود که به وسیله این برنامه ها و ابزارهای موجود در آن ها کاربران قادر خواهند بود تا تصاویر به یاد ماندنی ای را خلق کنند. یکی از روش های متحرک سازی که امروزه همچنان دارای کاربردی می باشد روش عکسبرداری و قرار دادن عکس ها در کنار هم می باشد. به عنوان مثال می توان به کارتون Shuan the sheep اشاره نمود که دارای طرفداران بسیاری می باشد و یا کارتون قدیمی پنگوئن را به یاد می آورید ؟ که عروسک های خمیری کاراکترهای آن بودند ؟

در این مطلب نرم افزاری را که ساخت این کارتون به وسیله آن بوده است را به شما معرفی می کنیم.

 

Claymation Studio نام نرم افزاری می باشد که به وسیله آن کابر می تواند متحرک سازی با استفاده از عکس ها را با بیشترین قدرت انجام دهد. با استفاده از یک دوربین عکس برداری مناسب و کاراکترهای مورد نظر به راحتی می توان فیلم های متحرک زیبایی خلق نمود. این نرم افزار از ابزارهای مختلف ویرایش تصویری نیز برخوردار می باشد که به کمک آن ها می توان اقدام به ویرایش فریم ها و یا افکت گذاری بر روی آن ها نمود. این نرم افزار محصولی از شرکت Honestech Software می باشد.

 



شما هم نظر خود را ارسال کنید