ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود Niksoftware Dfine v2.109 – نرم افزار کاهش نویز تصاویر بدون افت کیفیت

نرم افزار Niksoftware Dfine به شما کنترل بی نظیری روی مقدار و مکان مورد نظر برای کاهش نویز عکس ها را می دهد. شما می توانید از این قابلیت جهت حذف نویز از روی تصاویر خود استفاده کنید و در عین حال جزئیات و شفافیت عکس را نیز حفظ کنید. بدین ترتیب کیفیت عکس دیجیتال شما نیز در نهایت حفظ خواهد شد.

Niksoftware Dfine به صورت اختصاصی برای کاهش نویز عکس ساخته شده و در این راه برخلاف دیگر نرم افزارهای هم خانواده خود، جزئیات عکس را کاهش نمی دهد.
تکنولوژی U Ponit امروزه یکی از برترین تکنولوژی ها در دنیای عکاسی می باشد.

این ویژگی در Niksoftware Dfine قرار داده شده است تا شما بتوانید تنها در نواحی ای که نیاز دارید، اقدام به کاهش نویز کنید و در نواحی دیگر بافت عکس را حفظ کنید.

امکانات نرم افزار Dfine :
– روش های کنترل محدوده رنگ با استفاده از ابزار انتخابی نرم افزار ، راهی حرفه ای برای کاهش نویز عکس ها می باشد.
– موتور جدید و توسعه یافته برای کاهش نویز عکس به همراه ساخت پروفایل خودکار و حفظ تمامی جزئیات بافت عکس
– رابط کاربری زیبا با قابلیت تغییر اندازه که شما می توانید به سادگی نویز تصاویر خود را اعمال کنید و سریعا پیش نمایش نتیجه کار را مشاهده کنید
– ابزار انتخابی (Selective) این نرم افزار به شما امکان نقاشی فیلتر توسط هر نوع براش را می دهد. این گزینه در نرم افزار Adobe Photosho و Adobe Photoshop Elements موجود می باشد. لایه ها و ماسک ها به صورت خودکار ساخته می شوند و بدین ترتیب شما می توانید به سهولت و سرعت ، افکت های مورد نظر را در قسمت های دلخواه روی عکس اعمال کنید.
– قابلیت های Smart Filter (تنها در فتوشاپ) : Dfine با قابلیت Smart Filter سازگار می باشد که شما می توانید توسط آن به خوبی تصاویر خود را بهینه سازی کنید.
مشخصات سیستم مورد نیاز:
– سیستم عامل : ویندوز XP Service Pack 3 ، ویندوز Vista و 7 (نسخه های 32bit و 64bit)
– سازگار با نرم افزارهای Adobe Photoshop CS2 تا Adobe Photoshop CS5 (سازگار با نسخه ای 32bit و 64bit) ، Adobe Photoshop Elements 6.0 تا Adobe Photoshop Elements 8.0



شما هم نظر خود را ارسال کنید