ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

با Picture Reduce Pro v2.1 حجم تصاویر را بدون کاهش کیفیت چند برابر کاهش دهید !

شاید این موضوع برای شما نیز تا به حال پیش آمده باشد که قصد تغییر اندازه یک عکس را دارید. به عنوان مثال یک عکس با اندازه بزرگ با وضوح بالا را می خواهید در یک صفحه وب قرار دهید، اگر عکس را در وب سایت خود قرار دهید به مقدار زیادی از سرعت بارگذاری صفحه کاسته می شود. برای تغییر اندازه عکس ها می توان از نرم افزارهای مختلفی استفاده نمود. یکی از معایب این کار کاهش کیفیت تصویر نسبت به تصویر اصلی می باشد زیرا تغییر اندهزه عکس در کیفیت آن نیز تاثیر دارد. نرم افزارهای مختلفی که به کمک آن ها می توان اقدام به ویرایش تصاویر نمود همگی دارای ابزاری برای تغییر اندازه می باشند که آنها نیز دارای این عیب هستند.

برای رفع چنین مشکلاتی در تغییر اندازه تصاویر برنامه های مختلفی ساخته شده است که به کمک آن ها می توان بدون کاهش کیفیت تصاویر اقدام به تغییر اندهزه فایل های تصویر نمود.

در این مطلب شما را با یکی از این نرم افزارها آشنا می سازیم.

 

Picture Reduce Pro نام نرم افزاری می باشد که به کمک آن کاربران می توانند برای بهینه سازی تصاویر و کاهش اندازه و حجم آن ها اقدام نمایند به گونه ای که کیفیت تصاویر دچار کاهش کیفیت شوند.  از ویژگی هایی که با ایجاد تغییرات بر روی تصاویر می توان به آن ها دست یافت قابلیت هایی همچون توانایی ارسال آسان تصاویر به تعداد زیاد با اعمال این گونه تغییرات بر روی تصاویر ، دانلود و آپلود سریع تصاویر به صورت آنلاین ، صرفه جویی در پهنای باند مصرفی در دانلود و آپلو برای افرادی که از پهنای باند محدود شده استفاده می کنند ، ذخیره سازی فضای خالی بیشتر بر روی هارد دیسک و … اشاره نمود.



شما هم نظر خود را ارسال کنید