ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

ایجاد یک قفل سخت افزاری USB یا به اصطلاح دانگل برای سیستم به سادگی توسط ID USB Lock Key v1.3

امنیت سیستم های کامیپوتری امروزه ممکن است برای بسیاری از افراد در بالاترین درجه از نظر کار با سیستم ها باشد. نگهداری از اطلاعات مهم در یک سیستم کامپیوتری یکی از مواردی می باشد که موضوع امنیت را بیشتر به چشم مدیر آن سیستم می آورد. شیوه های مختلفی را امروز می توان برای حفظ امنیت یک سیستم به کار برد ، استفاده از نرم افزارهای مختلف با امکانات متنوعی که در اختیار کاربران برای ایجاد امنیت و جلوگیری از دسترسی اطلاعات به دیگر کاربران داده می شود از مزیت های استفاده از این نرم افزارها می باشد اما همیشه نفوذگران با استفاده از تکنیک های معکوس سعی بر این دارند تا از دیوارهای امنیتی مقابل خود عبور کرده و به اطلاعات سیستم هدف دست یابند. استفاده از این تکنیک ها در زمانی که فردی دسترسی فیزیکی به سیستم دارد بسیار آسان تر به نظر می رسد و به همین علت ها کاربرانی که به امنیت خود اهمیت می دهند همیشه به دنبال استفاده از روش های نوین و جدیدی می باشند که راه های نفوذ به آن ها هنوز به طور کامل کشف نشده است.

در این مطلب با معرفی نرم افزاری امنیتی شیوه جدیدی از جلوگیری دسترسی دیگران به سیستم های شما را معرفی می کنیم.

 

ID USB Lock Key نام نرم افزاری می باشد که به کمک آن کاربران می توانند مانع از دسترسی افراد مختلف به غیر از خود به سیستم شوند. شیوه کار این نرم افزار با کیله نرم افزارهای امنیتی که بر روی سیستم نصب می شوند متفاوت است. کاربر برای استفاده از امکانات این نرم افزار علاوه بر نصب برنامه در سیستم نیازمند استفاده از یک حافظه USB را نیز دارد. شما با استفاده از نرم افزار و USB Flash خود سیستم خود را قفل می کنید و در هر بار اجرای سیستم عامل و برای دسترسی به اطلاعات نیازمند اتصال Usb Flash خود به سیستم می باشید. در واقع حافظه USB شما به عنوان کلید امنیتی کامپیوتر شما می باشد. شیوه کار این نرم افزار بدین صورت است که بعد از نصب برنامه و اتصال USB Flash به سیستم شما در درون برنامه با استفاده از یک کلید یک کلید امنیتی را بر روی حافظه فلش خود ایجاد می کنید تا در راه اندازی مجدد سیستم عامل و در زمان درخواست آن کلید رمزنگاری شده ، با اتصال Usb flash به پورت usb خود کلید را به برنامه معرفی کنید. بدین صورت دیگر تنها افرادی به سیستم شما دسترسی خواهند داشت که حافظه USB مورد نظر در اختیارشان باشد ، پس از حافظه فلش خود از این پس به خوبی نگهداری کنید و مراقب گم شدن آن نیز باشید.

ویژگی های کلیدی ID USB Lock Key در یک نگاه :

تولید شماره سریال و کلید محافظ برای هر یک از استیک های USB سیستم شما .
– بلاک کردن رایانه تنها با فشردن یک کلید میانبر که
USB آن در ویندوز قابل دسترسی نباشد .
– رد کردن و ندادن دسترسی برای استفاده به افرادی که پسورد ندارند .
– نگاه داشتن محافظت و پسورد پس از خاموش و روشن شدن سیستم .
– محیط ساده کار با نرم افزار

و …

 



شما هم نظر خود را ارسال کنید