ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

ایجاد یک محیط مجازی برای امنیت بیشتر سیستم عامل توسط Wondershare Time Freeze v2.0.0

امروزه روش های مختلفی برای نگهداری از سیستم عامل ها و حفظ سلامتی آن ها استفاده می شود. یکی از روش هایی که امروزه کاربران به آن توجه می کنند استفاده از محیط های مجازی بر روی سیستم عامل ها می باشد. بسیاری از نرم افزارها همانند Vmware را می توانید مشاهده نمایید که با ایجاد یک محیط مجازی و کاملا مجزا از محیط اصلی سیستم عامل ایجاد می کند و تمامی اتفاقات و عملیات های نرم افزاری که در آن صورت می گیرد بر روی سیستم اصلی هیچ تاثیری ندارد.

در این مطلب نرم افزاری را به شما معرفی می کنیم که بر روی سیستم عامل شما یک محیط مجازی ایجاد می کند تا از بروز مشکلات احتمالی برای سیستم عامل شما جلوگیری کند.

 

Time Freeze نام نرم افزاری می باشد که با نصب آن بر روی سیستم خود می توانید یک محیط مجازی را ایجاد و اجرا نمایید و از این پس تمامی امور نرم افزاری شما در این محیط اجرا می شود. با این روش دیگر شما نگران موضوعاتی همچون اختلالات نرم افزاری و یا آلوده شدن سیستم خود به ویروس ها و کرم ها و فایل های آلوده نمی باشید. برای خروج از حالت مجازی و بازگشت به حالت اولیه شما می توانید با راه اندازی مجدد سیستم عامل خود از محیط مجازی خارج شوید. این نرم افزار محصولی از شرکت Wondershare Software می باشد.

 

برخی از ویژگی های موجود در این نرم افزار:

– ایجاد محیط مجازی و حفظ امنیت محیط اصلی

– دارای حالت جدید حافظه فیزیکی

– دارای رابط گرافیکی کاربری مناسب

– پشتیبانی و حفاظت از MBR سیستم

 و … .

 



شما هم نظر خود را ارسال کنید