ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود Brink – بازی اکشن اول شخص “لبه”

Brink نام بازی اکشن اول شخص جذاب و مهیجی می باشد که در سال 2011 توسط کمپانی Splash Damagehttps://p30world.com/p30images/2/1390/21.2/brink-box.jpg برای سیستم عامل ویندوز منتشر شده است . داستان بازی Brink در دو سه دهه‌ی آینده دنیا به وقوع می‌پیوندد، زمانی كه بلایای طبیعی و نیز دستكاری‌های بی رویه‌ی بشر در طبیعت زمین را به سوی نابودی كشانده و انسان‌ها مجبور شده‌اند به فكر طراحی و ساخت شهرهای مستحكم‌تر با شرایط زیستی بهتر بیافتند. این ایده تحقق پیدا می کند و نمونه ای از یک شهر کامل با نام The Ark ساخته می شود.

The Ark به معنی کشتی، که به نوعی تمثیلی از داستان کشتی حضرت نوح است، روی آب بنا شده و با منابع تجدید شدنی و قابل بازیافت به شهری رویایی و بزرگ برای زندگی انسان ها تبدیل میگرد.

طی این تحول عظیم مردم حاشیه نشین این شهر آشوب هایی را به پا کرده و شروع به قدرت گرفتن و درگیر شدن نیروهای دفاعی  The Ark می کنند .

این بازی به دو حالت Multiplayer و Single  طراحی شده است که در بخش تک نفره آن مراحل را طی طبق روال داستان وار بازی طی می کنید و قاعدتاً اوج هیجان Brink را زمانی احساس خواهید كرد كه به صورت Online و در گروه 8 نفره بازی می‌كنید. این بازی بر روی پلتفرم های PS3 ،PC و XboX منتشر شده است .

 

https://p30world.com/p30images/2/1390/21.2/brink-sc.jpg

سیستم مورد نیاز بازی :

Windows XP SP3 / Vista / 7

Intel Core 2 Duo 2.4 GHz / podobný AMD

2 GB RAM

NVIDIA 8800GS / ATI Radeon HD 2900 Pro

 



شما هم نظر خود را ارسال کنید