ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود Acronis Backup Advanced Workstation Server 11.5.43994 – نرم افزار بک آپ و ریکاوری

Acronis Backup Advanced نرم افزار کاربردی برای محافظت از اطلاعات است که در محیط های کاری مختلف مانند سرورهای فیزیکی ، ماشین های مجازی ، ایستگاه کاری و حتی کامپیوتر های شخصی کاربرد دارد. وسعت فضای تجاری شما هر چقدر که باشد ، Acronis Backup & Recovery امکاناتی که برای محافظت از سیستم و اطلاعات خود به آن نیاز دارید را در اختیار شما قرار می دهد. این نرم افزار برای بازیابی سیستم در موارد برخورد با مشکل و محافظت از اطلاعات در محیط های فیزیکی ، مجازی و ابری کاربرد دارد.
امکانات نرم افزار Acronis Backup & Recovery :
– بازیابی کلی سیستم: تکنولوژی های Best-of-breed برای تهیه ایمیج از دیسک و Bare-Metal برای بازیابی ، امکان بازیابی سریع کل سیستم بدون نصب دوباره سیستم عامل و نرم افزارهای آن را برای شما فراهم می کند.
– امنیت اطلاعات: ابزار محافظت اطلاعات تعبیه شده در این نرم افزار به شما امکان مشاهده اطلاعات مرکزی برای دسترسی به اطلاعات خاص درون نسخه پشتیبان را می دهد. در نتیجه ، شما از فواید تکنولوژی بازیابی bare-metal استفاده خواهید کرد.
– پشتیبانی از محیط های مجازی: تهیه نسخه پشتیبان با سرعت بالا ، به صورت همزمان و بدون نیاز به عامل ، بر پایه ایمیج و بازیابی برای ماشین های مجازی از کنسول مشابه مدیریت خواهند شد.
– تهیه نسخه پشتیبان و بازیابی در فضاهای ذخیره سازی مجازی: با استفاده از Acronis Backup & Recover Online می توانید امنیت تجارت خود را در برابر سارقان و مشکلات طبیعی ، بدون خرید سخت افزارهای گران قیمت تامین کنید.
– نرم افزاری واحد: این نرم افزار همه کاره و قدرتمند به شما امکاناتی مانند بازیابی سیستم بر پایه ایمیج برای محیط های مجازی و فیزیکی ، تهیه نسخه پشتیبانی برای فایل ها و نرم افزارها ، جستجو و لیست کردن دیسک ها و فضاهای مجازی را می دهد.
– سازگاری با اکثر سیستم عامل ها بخصوص ویندوز 8.

دانلود Acronis Backup Advanced :



  • پسورد:www.p30world.com

2 دیدگاه برای نوشته “دانلود Acronis Backup Advanced Workstation Server 11.5.43994 – نرم افزار بک آپ و ریکاوری” ارسال شده است

  1. مهیار says:

    میشه لطفا بگید که این کدوم نسخه رو شامل میشه؟
    advanced workstation/advanced server
    اگه میشه مشخصات کامل این نسخه رو بنویسید

شما هم نظر خود را ارسال کنید