ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود iCoolsoft HD Video Converter 5.0.6 – نرم افزار تبدیل ویدئوهای HD

iCoolsoft HD Video Converter بهترین نرم افزار تبدیل ویدئوهای HD می باشد که شما توسط آن می توانید فرمت ویدئوهای HD را به یکدگیر و یا ویدئوهای عادی تبدیل کنید. این نرم افزار دارای کد کننده ها و کدبردارهای داخلی و قدرتمند می باشد و از فرمت های مختلف ویدئوهای HD پشتیبانی می کند.
امکانات نرم افزار iCoolsoft HD Video Converter :
– پشتیبانی از اکثر فرمت های ویدئوی HD شامل D TS, HD MTS, HD M2TS, AVCHD, HD AVI, HD MPG, HD MPEG, HD MP4, HD WMV, HD MOV, HD RM, HD H.264, HD MKV و غیره.
– فرمت های خروجی مختلف : شما با استفاده از iCoolsoft HD Video Converter می توانید فرمت ویدئوهای HD را به یکدیگر تبدیل کنید تا قابل پخش روی دستگاه های مختلف باشند. پروفایل داخلی ویدئو در این نرم افزار عبارتند از AVI, WMV, ASF, MPG, MPEG, VOB, DAT, MP4, M4V, RM, RMVB, 3GP, MOV, AAC, AC3, AIFF, MP3, FLAC, M4V, OGG, WAV, WMA, iPod, iPhone, Apple TV, PSP, Wii, Zune, Xbox, Archos, iRiver و دیگر گوشی های موبایل مانند iPhone 4 و iPhone 4S و iPad 2.
– کیفیت قابل دستکاری ویدئوی خروجی برای حفظ کیفیت ویدئوی اصلی یا فشرده سازی آن برای کاهش حجم به همراه کیفیت کم. شما می توانید پارامترهای مختلف ویدئو مانند رزولوشن، نسبت دید، Bitrate، کدکننده صوتی، Smaple Rate، کانال ها ، کدکننده ویدئو و غیره را به راحتی تغییر دهید و کیفیت دلخواه خود را انتخاب کنید.

iCoolsoft HD Video Converter

– ویرایشگر قدرمند ویدئوهای HD : با استفاده از عملکردهای حرفه ای این نرم افزار برای ویرایش ویدئو به امکاناتی مانند تدوین ویدئو، برش صحنه ای خاص از فیلم، ترکیب چندین ویدئو کلیپ با هم، تنظیم روشنایی ، کنتراست، میزان نوردهی و یا اضافه کردن متن یا عکس به عنوان واترمارک روی ویدئو دسترسی داشته باشید.
– در کنار عملکردهای قدرتمند و تنظیمات منعطف، iCoolsoft HD Video Converter دارای رابط گرافیکی کاربر پسند و ساده به همراه منوهای دسته بندی شده می باشد تا شما بتوانید تنها با چند کلیک تمامی عملیات تبدیل فرمت و ویرایش را انجام دهید.
تبدیل فرمت چندین فایل به صورت همزمان، حالت نمایش تمام صفحه، پشتیبانی از CPU های دو هسته ای و غیره.

وبسایت سازنده : icoolsoft.com

یک دیدگاه برای نوشته “دانلود iCoolsoft HD Video Converter 5.0.6 – نرم افزار تبدیل ویدئوهای HD” ارسال شده است

  1. حجت says:

    سلام از سایت خوبتون ممنونم میخواستم بدونم بعضی وقت ها فیلمایی میذارن که در طول پخش فیلم تصیری مثل شمع در گوشه تصویر دیده میشه و تکون هم میخوره اگه میشه بگید این طور چیزا رو با چه نرم افزاری میسازن

شما هم نظر خود را ارسال کنید