ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود Avanquest PowerDesk Professional 9.0.2.3 – نرم افزار مدیریت فایل ها ، عکس ها و آهنگ ها

PowerDesk Pro نرم افزاری ساده، سریع و حرفه ای برای مدیریت و دسته بندی فایل ها، عکس های دیجیتال، MP3 ها و عکس های اینترنتی روی کامپیوتر شما می باشد. امکانات و عملکردهای فراوان این نرم افزار چیزی برتر از بخش مدیریت فایل ویندوز یا دیگر نرم افزارهای مدیریتی می باشد. PowerDesk Pro به شما ابزارهای جستجو، ویرایش، مسیریابی، حذف، کپی، انتقال، رده بندی، Zip، برچسب گذاری، مشاهده، تبدیل فرمت و غیره را در اختیار شما قرار می دهد.

امکانات نرم افزار Avanquest PowerDesk Professional :

FTP : دسترسی به FTP با رابط کاربری ساده و امکان Drag & Drop و مشاهده سایت های FTP از طریق پوشه ها از دیگر امکانات PowerDesk Pro می باشد. زمانی که شما سایت FTP خود را راه اندازی کردید، می توانید تنها با یک کلیک به آن متصل شوید. PowerDesk Pro 8.5 هم اکنون از FTP ایمن نیز پشتیبانی می کند.
مدیریت همگام سازی : مقایسه و همگام سازی محتوای 2 پوشه از امکانات مفید نرم افزار می باشد. این روش به خصوص برای کار بر روی فایل هایی که بین 2 کامپیوتر به اشتراک گذاشته شده اند بسیار مفید است.همچنین برای تهیه نسخه پشتیبان از فایل ها و بسیاری موارد دیگر کاربرد دارد.
مدیریت حجم : ابزار قدرتمند PowerDesk Pro به شما مکان و چگونگی فضاهای هر درایو را نشان می دهد. استفاده از این بخش کار مدیریت فضای ذخیره سازی درایوها را ساده می کند.
بخش کمکی : بخش کمکی توسعه یافته این نرم افزار جعبه ای است که با اضافه کردن لیست انتخاب از فایل ها و پوشه هایی که قبلا باز شده اند، ساخته می شود. این بخش از نمایشگر 150 نوع فرمت فایل نیز پشتیبانی می کند.
مدیریت آرشیوها : فشرده سازی ساده و استخراج فایل هایی با بیش از 30 فرمت مختلف فشرده سازی از دیگر امکانات PowerDesk Pro است. شما با استفاده از آن می توانید محتویات کل فایل های لیست شده را مشاهده کنید. همچنین به صورت انتخاب می توانید محتویات فایل های مورد نظر را ببینید و آنها را تنها با Drag & Drop استخراج کنید.
جستجوی فایل : پیدا کردن مکان فایل هایی که گم کرده اید با استفاده از موتور جستجوی قدرتمند این نرم افزار با سرعت تمام امکان پذیر است. جستجو بر اساس کلمه کلیدی،نوع فایل، حجم یا تاریخ ساخت آن از امکانات این بخش است. جستجو بین فایل های Zip، آرشیوها، ایمیل ها و حتی ضمیمه ها نیز ممکن است.

دانلود Avanquest PowerDesk Professional :

  • پسورد:www.p30world.com

شما هم نظر خود را ارسال کنید