ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود Pomodoro App For Windows 2.1 – نرم افزارمدیریت زمان و افزایش بهره وری شخصی

PomodoroApp یک نرم افزار رایگان با امکانات حرفه ای برای افزایش بهره وری شخصی با استفاده از تکنیک های Pomodoro است. تکنیک Pomodoro یک متد ساده و موثر در مدیریت زمان است که توسط Francesco Cirillo در دهه 1980 خلق شد. این متد هم اکنون توسط تیم های حرفه ای و افراد مختلف در سراسر دنیا تجربه شده است.
امکانات نرم افزار PomodoroApp :
– از فواید این نرم افزار می توان به تمرکز روی کار، استراحت های مکرر برای شادابی، حواسپرتی کمتر و غیره بدون داشتن یک جریان کاری دیگر اشاره کرد.
– بررسی تمامی فعالیت ها : اطلاعات خام و دیگر معیارهای مورد علاقه را رده بندی کرده و کنار هم جمع کنید و تمامی Pomodoro های تکمیل شده، Pomodoro های ناقص رها شده، برنامه ریزی نشده ها ، فوریت ها و انقطاع ها را بررسی کنید.
– مشاهده سوابق انتخاب تکنیک Pomodoro و یادگیری روش سنجش خودتان، مشاهده چگونگی کارها و توسعه ارزش استمرار

3 مرحله برای افزایش تمرکز :
1 – هر روز صبح با استفاده از تکنیک های Pomodoro می توانید تمامی فعالیت های موجود رامشاهده کنید و از بین آنها انتخاب کنید.تکنیک Pomodoro بسیار هدف گرا طراحی شده است. شما تنها تعداد فعایت هایی که فکر می کنید می توانید امروز آنها را تکمیل کنید، انتخاب کنید. این بر عهده شماست. اگر شما جوری مدیریت کنید که تمامی کارها را تکمیل کنید، شما جایزه خواهید گرفت.
2- زمان سنج Pomodoro خود را آغاز کنید و تا زمانی که زنگ نخورده است، از کار دست برندارید. وقتی زنگ Pomodoro بعد از 25 دقیقه زده شد، بدین معنی است که شما یک Pomodoro را تکمیل کرده اید و باید کمی استراحت کنید و برای 3 تا 5 دقیقه خود را از کار دور کنید.
3- روز کاری دارای چندین Pomodoro است.بهینه سازی زمان کاری در نتیجه پروسه مداوم مشاهده و بازخورد است. هدف، تقویت مفهوم موفقیت فعالیت ها تا جای ممکن است.



2 دیدگاه برای نوشته “دانلود Pomodoro App For Windows 2.1 – نرم افزارمدیریت زمان و افزایش بهره وری شخصی” ارسال شده است

  1. amirjava says:

    سلام ! ممنون از زحماتتون!

    تو این نرم افزار چطور میشه بک آپ گرفت ؟؟ ضمنا یه ورژن پیشرفته هم هسشه که سایت Teamviz اونو ارائت داده ولی تو اونم مشکل لاگین دارم.

    اگه کسی میدونه ؟؟ خاهشا راهنمایی کنه

  2. media kardo says:

    با تشکر از ارائه امکان دانلود این نرم افزار ، به اطلاع می رساند ، اخیرا به نسخه 2.2 ارتقا داده شده.

شما هم نظر خود را ارسال کنید