ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود AKVIS Enhancer 16.1.2358.17431 – نرم افزار بهینه سازی و تصحیح نور دهی تصاویر

دانلود AKVIS Enhancer

اگر شما از یک گربه سیاه در یک اتاق تاریک عکس بگیرید، نتیجه کار خیلی دورتر از آن چیزی است که در ذهن شما بوده. یا اگر شما از یک منظره طبیعت عکسی تهیه کنید ، تنظیمات فوکوس خودکار روی آسمان ، می تواند کیفیت نوری بدی را در تصویر ایجاد کند.
شما با استفاده از ابزارهای استاندارد تصحیح نوردهی می توانید بخش هایی از تصویر را تعمیر کنید اما AKVIS Enhancer به شما امکان تصحیح نور تمامی قسمت های یک عکس را می دهد.
AKVIS Enhancer نرم افزاری برای بهینه سازی عکس و افزایش جزئیات یک تصویر بدون توجه به علت کیفیت بد آن ، می باشد. این نرم افزار جزئیات را در قسمت های کم نور ، پر نور و نواحی نور میانه تشخیص داده و تصحیح می کند. همچنین می تواند فوکوس را روی تصاویر مات ایجاد کند و کیفیت آنها را افزایش دهد.
این نرم افزار در 3 حالت کار می کند : افزایش جزئیات عکس ، Prepress و تصحیح رنگ ها. هدف اصلی این 3 حالت ، تصحیح عکس می باشد که این کار از روش های مختلف انجام شده و نتایج تقریبا متفاوتی ایجاد می کند. عکس های مختلف نیاز به استفاده از روش های متناسب با خودشان را دارند.
در حالت “افزایش جزئیات” ، نرم افزار جزئیات یک عکس را با تشدید انتقال رنگ آن ، افزایش می دهد. در حالت Prepress ، نرم افزار به شما کمک می کند تا عکس را قبل از گرفتن پرینت یا انتشار آنلاین ، تنظیم کنید. با استفاده از این حالت می توانید شدت رنگ حاشیه ها و کنتراست عکس را افزایش دهید. حتی عکس های بسیار با کیفیت نیز به این مرحله نیاز دارند تا جلوه ای حرفه ای پیدا کنند. و در نهایت در حالت تصحیح رنگ ها ، می توانید نواحی روشن و تاریک یک عکس را تصحیح کنید. نتیجه این کار افزایش کیفیت کلی عکس خواهد بود. تغییرات می توانند روی کل عکس یا تنها در یک قسمت ویژه از عکس ، وابسته به رنگ های انتخابی ، اجرا شوند.
این ابزار نه تنها برای تصحیح عکس های هنری و خانوادگی کاربردی هستند ، بلکه می توانند در استفاده های تکنیکی نیز موثر باشند. ناشران و انتشاراتی ها نیز می توانند از این نرم افزار برای افزایش کیفیت تصاویر با جزئیات بالا استفاده کنند.
استفاده از AKVIS Enhancer بسیار ساده بوده و یادگیری آن زمان اندکی می برد. شما می توانید تمامی تغییرات را برای استفاده در آینده ، ذخیره کنید. قابلیت پردازش دسته ای تصاویر برای پردازش یک سری عکس به صورت خودکار با یک نوع تنظیمات و در نهایت اجرا به صورت مجزا یا به صورت پلاگین بر روی نرم افزارهای Adobe Photoshop, Photoshop Elements, Corel Paint Shop Photo Pro و غیره از دیگر ویژگی های AKVIS Enhancer می باشد.

دانلود AKVIS Enhancer :



  • پسورد:www.p30world.com

شما هم نظر خود را ارسال کنید