ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود Newsoftwares USB Block 1.8.1 – نرم افزار قفل کردن پورت usb

USB Block نرم افزاری جهت جلوگیری از کپی اطلاعات حساس و حیاتی روی هر نوع دستگاه قابل حمل مانند درایوهای USB ، هارد های اکسترنال ، کارت های حفظه، دوربین های دیجیتال ، iPod ، سی دی و دی وی دی ها ، کامپیوترهای شبکه و غیره می کند. این نرم افزار که بر اساس “تعیین اجازه دسترسی” کار می کند ، بعد از نصب تنها به کاربرانی که رمز عبور صحیح را وارد کرده باشند اجازه دسترسی به درایوهای USB و درایوهای خارجی را می دهد و شما به این ترتیب میتوانید از دزدیده شدن اطلاعات خود محافظت کنید .
شما می توانید هنگامی که روی تمام درایوهای خارجی و USB ها ، پارامترهای حفاظتی قرار داده اید و همگی آنها در حالت قفل هستند ، لیست تمامی درایوهای خود را که به طور معمول از آنها استفاده می کنید را بسازید و از آنها به راحتی استفاده کنید.
USB Block تمامی دستگاه ها و کاربرانی که تلاش می کنند به کامپیوتر شما دسترسی داشته باشند را نمایش داده و لیست تمامی آنها را ذخیره می کند. جلوگیری از انتشار اطلاعات ، کپی های غیر مجاز و کپی برداری از اطلاعات طبقه بندی شدی از اهداف طراحان این نرم افزار است.
علاوه بر تمامی این امکانات ، USB Block می تواند تمامی وقایع مانند تلاش غیر مجاز برای نصب یا حذف نرم افزار را بررسی کرده و یک لیست از آن وقایع ثبت کند. این نرم افزار همچنین می تواند از کامپیوتر شما در برابر حملات بد افزارها و هک های خطر آفرین توسط درایوهای USB و درایوهای خارجی یا شبکه های کامپیوتری و درایوهای بدون سیستم ، محافظت کند.

برای کامل کردن حریم شخصی خود، می توانید حالت Stealth را فعال کنید تا کسی نتواند حضور نرم افزار USB Block را کشف کند. USB Block با نسخه های ۳۲bit و ۶۴bit تمامی ویندوزها شامل Windows 7, Windows Vista, Windows 2008 Server, Windows XP, Windows 2000 , Window 2003 Serve به خوبی کار می کند.

تغییرات نسخه جدید نرم افزار قفل USB:
– رابط کاربری کاربر پسند.
– جلوگیری از انتشار داده ها امن تراز قبل.
– سازگاری با سیستم عامل ویندوز 8.
و…

دانلود USB Block :

  • پسورد:www.p30world.com

2 دیدگاه برای نوشته “دانلود Newsoftwares USB Block 1.8.1 – نرم افزار قفل کردن پورت usb” ارسال شده است

شما هم نظر خود را ارسال کنید