ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود Acoolsoft PPT to DVD Pro 3.2.7.3 – نرم افزار تبدیل فایل های پاورپوینت به فیلم دی وی دی

Acoolsoft PPT to DVD نرم افزاری هوشمند برای تبدیل فرمت فایل PowerPoint به DVD می باشد که بدین ترتیب شما می توانید فایل های PPT راه به صورت فیلم دی وی دی رایت کنید یا در فرمت های مختلف ویدئویی مانند AVI, WMV, MPEG, MP4, FLVm, 3GP ذخیره کنید. تنها با چند کلیک می توانید یک فیلم یا یک اسلایدشو ویدئویی تهیه کنید ، یا یک آلبوم عکس با نهایت کیفیت با امکانات مختلفی مانند انیمیشن های زیبا ، افکت های حرکتی ، صدا ، محاورات و کلیپ های ویدئویی خلق کنید.
بخش ویرایشگر منوی دی وی دی در Acoolsoft PPT to DVD به شما امکان ساخت منوهای زیبا و کاملا منعطف برای اجرا توسط DVD Player ها در تلویزیون ، را داده و شما می توانید بدین طریق ارائه های PowerPoint خود را در تلویزیون مشاهده کنید.
رابط کاربری آن بسیار ساده و ابتکاری طراحی شده و تنظیمات آن برای تبدیل بسیار آسان می باشد. تبدیل دسته های فایل ها تا تعداد 12 Presentation به صورت همزمان ، گزینه خاموش شدن خودکار بعد از تبدیل و مشاهده روند پردازش در یک بخش مجزا از امکانات مفید آن برای کاربر می باشد.

قابلیت تبدیل فایل های PPSX, PPS, PPTX, PPT به فیلم دی وی دی یا دیگر فایل های ویدئویی ، ساخت منوهای جذاب به همراه قالب های آماده منو ، انتخاب بیش از 14 نوع خروجی ویدئو ، حفظ تمامی عناصر موجود در PowerPoint اصلی در ویدئو و تنظیمات مختلف برای ذخیره ویدئو و دی وی دی از دیگر امکانات آن می باشد.
توسط Acoolsoft PPT to DVD می توانید بدون داشتن کامپیوتر و با استفاده از DVD Player ، اسلایدشوهای Powerpoint خود را مشاهده کنید و همینطور ارائه های PowerPoint خود را با تبدیل به ویدئو به طریق آنلاین یا از طریق رایت با دیگران به اشتراک بگذارید. ساخت آلبوم عکس به صورت DVD یا ویدئو از پروژه powerPoint ، ساخت اسلایدشوهای زیبا ، ساخت موزیک ویدئو و به اشتراک گذاری ارائه های PowerPoint با استفاده از Acoolsoft PPT to DVD برای شما ساده تر خواهد بود.

شما هم نظر خود را ارسال کنید