ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود Acoolsoft PPT to Flash – نرم افزار تبدیل فایل های پاورپوینت به فلش

Acoolsoft PPT to Flash امکان تبدیل فایل های PowerPoint به فایل های Flash را تنها با یک کلیک برای شما فراهم می کند. تمامی عناصر مانند انیمیشن ها ، افکت های حرکتی ، صداها ، صدای گوینده و کلیپ های ویدئویی بعد از تبدیل به حالت اول خود باقی خواهند ماند. با استفاده از Acoolsoft PPT to Flash می توانید ارائه های(پرزنت های) PowerPoint را به صورت فلش در وبسایت یا وبلاگ خود قرار دهید ، آنها را ایمیل و یا به راحتی روی سی دی رایت کنید.
استفاده از نرم افزار PPT to Flash بسیار ساده بوده و تنها با یک کلیک روند تبدیل انجام خواهد شد.عملیات تبدیل فایل های PPSX, PPS, PPTX, PPT به Flash با نهایت قدرت و سرعت انجام خواهد شد. شما می توانید این فایل ها را به صورت swf ، Exe تبدیل کنید و به راحتی آن را با دیگران به اشتراک بگذارید.
PPT to Flash باعث کاهش حجم فایل PowerPoint تا حدود 90% می شود و بدین ترتیب انتشار آن بسیار ساده تر امکان پذیر خواهد بود. فایل فلش را می توانید بدون توجه به پلتفرم نمایشی روی هر سیستمی مشاهده کنید ، در ضمن با تبدیل فایل PowerPoint به فلش می توانید از ایجاد هر گونه تغییر در آن پیشگیری کنید.

اگر می خواهید یک پروژه PowerPoint یا یک آلبوم عکس را به صورت آنلاین به اشتراک بگذارید ، اگر می خواهید برای جشن های خانوادگی خود توسط PowerPoint یک اسلایدشو فلش تهیه کنید ، اگر می خواهید توسط PowerPonit یک بنر فلش زیبا برای سایت خود بسازید و یا اگر تمایل دارید کارت های تبریک فلش را با استفاده از پاورپوینت خلق کنید ، Acoolsoft PPT to Flash گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.



شما هم نظر خود را ارسال کنید