ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود بازی Deus Ex Human Revolution The Missing Link-حلقه مفقوده

بازی Deus Ex Human Revolution The Missing Link ویرایش جدیدی از بازی مطرح Deus Ex است که در سال 2011 منتشر شده است و به صورت مستقل یا Standalone بی نیاز از نصب نسخه اصلی قابل اجراست .
در نسخه “حلقه مفقوده” این بازی توطئه انقلاب مردمی عمیق تر می شود و طی تلاشی مرموزانه، کاراکتر اصلی بازی که آدام نام دارد به طرز مشکوکی برای مدت 3 روز ناپدید می شود .
در این بازی شما در نقش Adam Jensen بازی می کنید که یک متخصص می باشد و برای نظارت و محافظت از اسرار یکی از بزرگترین شرکت های بیو تکنولوژی آمریکا انتخاب می شوید.

اما در ادامه، گروه عملیاتی مشکی (Black Ops) وارد عرصه می شوند و بسیاری از دانشمندان را به قتل می رسانند. همچنین شما نیز به طرز ناگواری در این حمله زخمی می شوید.
آدام جنسن پس از شکنجه توسط ماموران Belltower و آسیب فراوان، با تکیه بر قابلیت های خود به وسیله یک کشتی باری فرار کرده و به مقصدی نامعلوم می رود. وی در حالی که به مبارزه برای زنده ماندن بر روی کشتی ادامه می دهد به لایه جدیدی از توطئه پی میبرد که هرگز فکرش را نمی کرده.
در ادامه شما دیگر هیچ راهی برای بازگشت ندارید و به زودی خودتان را تحت تعقیب در سراسر جهان می بینید و کسی را نمی شناسید که به او اعتماد کنید.

دراین بازی زمانی که پیشرفت های علمی در حال تبدیل ورزشکاران، سربازان و جاسوسان به موجودات فوق العاده پیشرفته می باشد یک نفر به سختی تلاش می کند تا از تکامل انسان در مسیری درست و صحیح مطمئن شود.
ویژگی های بازی Deus Ex Human Revolution The Missing Link :
– پی بردن به لایه های جدیدی از توطئه در داستان جذاب بازی
– محیط های جدید با وسعت بیشتر برای هرچه جذابتر شدن بازی
– شخصیت هایی با نام های جدید و ویژگی های خاص
– بازسازی مجدد آدامز از ابتدا و ساخت نام تجاری جدید.

  • پسورد:www.p30world.com

شما هم نظر خود را ارسال کنید