ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود Wrestling Revolution 3D – بازی کشتی کج اندروید

Wrestling Revolution 3D بازی جذاب شبیه سازی کشتی کج در اندروید می باشد. این بازی یکی از بزرگترین بازی های 3 بعدی کشتی کج می باشد که در داخل و یا خارج از رینگ می توانید بازی  کنید و به رقابت بپردازید.موفقیت و پیشرفت های شما در این بازی ثبت می شود ، به مراحل بعدی می روید و با رقبایی جدید به رقابت می پردازید.در مسابقات آخر هفته شرکت می کنید و درامد کسب می کنید.

گرافیک و طراحی بازی به گونه ایست که زوایای مختلفی را در اختیار دارید تا بازی کنید ، همه زوایای بازی در اختیار شماست و به راحتی می توانید هر آن چیزی که دوست دارید را در بازی اجرا کنید.شما درWrestling Revolution 3D  دو نوع بازی را می توانید انتخاب کنید که یکی بازی در داخل رینگ و به صورت رسمی می باشد و  نوع دوم مسابقه در خارج از رینگ می باشد که به صورت کاملا آزاد انجام می شود.

شما در این بازی با 9 فهرست مختلف از بازی گر ها به رقابت بپردازید و از پشت پرده اتفاقاتی که برای شما و دیگران می افتد با خبر میشوید.همچنین شما می توانید تنظیمات را بر روی وجود 20 کشتی گیر انجام داده و همزمان 20 نفر را باهم به رقابت دعوت کنید.

راهنمای بازی کامل بوده و به راحتی از طریق راهنمای بازی می توانید نوع ضربات و دکمه مربوطه را پیدا کنید.هم اکنون می توانید این بازی را دانلود کنید.



  • پسورد:www.p30world.com

شما هم نظر خود را ارسال کنید