خرید قسطی تور استانبول

امروزه، یکی از بهترین و ارزان­ترین راه­های سفر به شهرهای مختلف دنیا، سفر با تور به صورت اقساطی است. از آن­جایی که استانبول یکی از محبوب­ترین شهرها برای سفر و استراحت است، یکی از پرطرفدارترین جستجوها، قیمت بلیط استانبول به تهران علی بابا است. ما قصد داریم در این مقاله بیشتر به این موضوع، یعنی خرید اقساطی بلیط هواپیما استانبول بپردازیم و شما را با این نوع خرید تور و مزیت­های آن آشنا کنیم.

استانبول و جاذبه­های گردشگری آن

استانبول یکی از بزرگ­ترین شهر­های جهان و همچنین بزرگ­ترین شهر ترکیه است. استانبول یکی از محبوب­ترین و پرطرفدارترین شهر در نظر ایرانیان به حساب می­آید. استانبول در تمام طول سال به خصوص در روزهای عید طرفداران بسیاری را به خود جذب می­کند. این شهر می­تواند برای هر سلیقه­ای جاذبه­های بسیاری داشته باشد، زیرا هم از نظر تاریخی و هم از نظر جاذبه­های رفاهی و تفریحی بسیار غنی است و هر فردی را مشتاق به سفر می­کند.

استانبول به علت داشتن جاذبه­های گردشگری فراوان هرساله جمعیت زیادی از گردشگران را از سراسر دنیا در خود جای می­دهد. استانبول به دلیل داشتن مکان­های تفریحی بسیار، بناهای تاریخی و موزه­های متعدد، شهری دیدنی و پرجاذبه به شمار می­رود. بهتر است قبل از سفر به هرشهر، مکان­های دیدنی آن را جستجو کنیم و با تفریحات و جاذبه­های گردشگری آن آشنا شویم تا هنگام سفر به آن مکان بتوانیم از همه جا دیدن کنیم. از مهم­ترین مکان­های گردشگری استانبول می­توان از مسجد آبی، مسجد ایاصوفیه، بازار بزرگ استانبول، مسجد سلیمانیه، کاخ دلما باغچه، کاخ توپکاپی، میدان تقسیم، خیابان استقلال، برج گالاتا، تنگه بسفر، آکواریوم سی لایف، برج دختر، حمام خرم سلطان، مسجد اورتاکور، قلعه یدیکوله، محله ببک، پارک امیرگان، محله بالات، مسجد سلیمانیه، موزه پرا، موزه هنر مدرن، جزایر پرنس، روملی حصار و… نام برد.

بهترین فصل برای بازدید از استانبول چه زمانی است؟

باید توجه داشته باشیم که قبل از رزرو تور مناسب و خرید بلیط هواپیما استانبول، عوامل موثر در قیمت تورها را شناسایی کنیم. شناخت این عوامل کمک می­کند تا با بررسی دقیق بتوانیم بهترین تور را با قیمتی مناسب خریداری کنیم. یکی از مهم­ترین عوامل برای انتخاب زمان مناسب برای سفر، آب و هوا است. شرایط اقلیمی و آب و هوای مقصد می­تواند یکی از مهم­ترین عوامل به شمار رود. آب و هوای مناسب شرایط استفاده از اکثر تفریحات جذاب را فراهم می­کند؛ بنابراین با رونق گرفتن تفریحات پرجاذبه در شهرهای توریستی، میزان اشتیاق برای سفر به آن مکان بیشتر شده و در نتیجه هزینه­های بیشتری را به دنبال خواهد داشت.

ماه­های مناسب شهر استانبول از نظر شرایط اقلیمی، ماه­های خرداد، تیر و مرداد است، زیرا به دلیل آب و هوای مناسب استفاده از اکثر تفریحات پرجاذبه در شهر فراهم می­شود. اما به دلیل اشتیاق مردم به این مقصد، هزینه­های اقامت، رزرو تور و بلیط هواپیما استانبول افزایش بسیاری خواهد داشت. بهترین روش برای سفر در زمان­های خرداد تا مرداد استفاده از تورهای لحظه آخری یا خرید اقساطی تور به مقصد استانبول است.

در ماه­های آذر تا بهمن ماه هزینه سفر بسیار ارزان است و می­توان با تورهای ارزان قیمت به راحتی به این شهر سفر کرد، اما شرایط آب و هوایی سرد و بارانی را به همراه دارد.

اما اگر از بحث آب و هوا و شرایط اقلیمی صرف نظر کنیم، ماه­های دیگر سال همچون اسفند تا اردیبهشت یا شهریور تا آذر ماه، از نظر کم بودن حجم توریست در شهر، بهترین زمان برای سفر به استانبول است. زیرا نه تنها از لحاظ شلوغی و ازدحام جمعیت مشکلی برای بازدید کنندگان به وجود نمی­آید، بلکه هزینه­های سفر نیز به مراتب کمتر از زمان­های پرطرفدار دیگر است. به طور مثال، هزینه حمل و نقل، رزرو هتل و اقامتگاه به مراتب ارزان­تر از زمان­های دیگر سال خواهد بود.

چرا به صورت اقساطی تور استانبول را خریداری کنیم؟

خرید اقساطی تور استانبول بهترین شیوه برای کسانی است که بودجه محدودی را دارند و می­خواهند این بودجه را برای گردش، تفریح و خرید در استانبول مصرف کنند، و همچنین همواره در جستجوی قیمت بلیط استانبول به تهران هستند تا بتوانند بهترین قیمت و بهترین زمان را برای این سفر پیدا کنند. پرداخت اقساطی این امکان را به افراد می­دهد که هزینه­ سنگینی را در ابتدای سفر متحمل نشوند و و هزینه­ها را به صورت یکجا پرداخت نکنند. گاهی این تصور برای افراد پیش می­آید که خرید اقساطی تور یعنی سفر با پایین­ترین کیفیت خدمات؛ اما این تصوری اشتباه است. خرید اقساطی تور این امکان را فراهم می­کند تا از سفری لذت بخش با خدمات مناسب و با کیفیت متوسط بهره ببریم.

استانبول به دلیل نزدیک بودن به ایران و همچنین مناسب بودن شرایط اقلیمی و آب و هوا می­تواند بهترین گزینه­ برای سفرهای کوتاه مدت و تفریحی باشد. سفر خانوادگی و دوستانه به استانبول و لذت بردن از جاذبه­های گردشگری و تفریحی آن می­تواند یکی از خاطره انگیزترین سفرها برای هر فرد باشد. با استفاده از خرید اقساطی تور استانبول و با تقسیم و یا کم کردن حجم سنگین مخارج این سفر لذت­ ­بخش­تر نیز خواهد بود.

شما هم نظر خود را ارسال کنید