ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود Honestech Photo DVD 4.0.33.0 – نرم افزار ساخت آلبوم های عکس به صورت DVD

دانلود Honestech Photo DVD

دستگاه های پخش کننده DVD امروزه جایگاه خود در تمامی منازل کسب کرده اند و بیشتر کاربرانی که با Cd ها سر کار داشته اند نیز امروزه تمامی مسائل مربوطه و اعمالی که قبلا برای انجاl آنها از cd ها بهره می بردند را بر روی dvd ها انتقال داده اند. در گذشته وقتی کاربری قصد داشت تا تصاویر خود را در سیستم های VCD نمایش دهد از نرم افزارهایی استفاده می نمود که با کمک آن ها می توانست تصاویر خود را به صورت آلبوم های مختص به Vcd ساخته ، تا در این سیستم ها نیز قابل مشاهد باشد. حال که اکثر کاربران به سمت فناوری جدید و دستگاههای dvd روی آورده اند ، نرم افزار هایی نیز به همان منظور اما این برای دستگاههای DVD به بازار ارائه شده اند. از آنجا که دستگاههای dvd دارای اختیارات و امکانات بیشتری نسبت به vcd می باشد از همین رو کاربران برای ساخت تصاویر برای این سیستم ها نیز دارای امکانات بیشتری می باشند.
در این مطلب با نرم افزاری برای ساخت تصاویر عکس به صورت آلبوم برای DVD ها آشنا می شوید.

Photo DVD نام نرم افزاری می باشد که همان طور که در بالا اشاره شد و از نام آن نیز مشخص است به منظور ساخت آلبوم های عکس زیبا برای دستگاه های پخش کننده DVD طراحی شده است. در این نرم افزار کاربران قادرند تا از ابزارهای مختلف برای ساخت آلبوم عکس خود استفاده نمایند. قابلیت استفاده از افکت های مختلف تصویری ، استفاده از ویژگی هایی همچون صدا گذاری بر روی آلبوم عکس و قرار دادن آهنگ های زیبا ، پشتیبانی از فرمت های مختلف تصویری ، قابلیت ساخت عکس ها به صورت SlideShow و … از ویژگی های این نرم افزار می باشد. این نرم افزار محصولی از Honestech Software می باشد.

ویژگی های نرم افزار Honestech Photo DVD :

ساخت آلبوم عکس تنها در چند مرحله کوتاه
قابلیت ساخت Slideshow به صورت کامل به همراه آهنگ ، متن و افکت های مختلف تصویری

دانلود Honestech Photo DVD :



  • پسورد:www.p30world.com

شما هم نظر خود را ارسال کنید