ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

DeepTrawl v3.1 ابزاری برای بررسی لینک های یک وب سایت

شاید شما نیز در بسیاری از وب سایت هایی که هر روزه در اینترنت آن ها را بازدید می نمایید با لینک هایی مواجه شده باشید که پس از مراجعه به آن متوجه خرابی آن می شوید. این خرابی لینک ها ممکن است هر دلیلی بوده باشد. این گونه لینک ها را که کاربر نمی تواند مشاهده نماید به لینک های شکسته شهرت دارند. دارندگان وب سایت هایی که وب سایت آن ها از صفحات و لینک های زیادی تشکیل شده است برای شناسایی لینک های شکسته و خراب موجود در وب سایت خود از نرم افزارهایی که برای رفع این نیاز ساخته شده اند استفاده می نمایند زیرا کشف این گونه لینک ها به صورت دستی بسیار مشکل است و ضریب خطای آن نیز بالا می باشد.

در این مطلب نرم افزاری را در این زمینه به شما معرفی می کنیم.

 

DeepTrawl نام نرم افزاری می باشد که به منظور بررسی لینک های یک وب سایت طراحی شده است. این نرم افزار به کاربران این توانایی را می دهد تا وب سایت خود را به صورت کامل مورد بررسی و ممیزی قرار دهند تا لینک های خراب و شکسته موجود در وب سایت را کشف نموده و در رفع مشکل لینک مورد نظر اقدام کنند. همچنین کاربران می توانند برنامه را به شکلی تنظیم نمایند که لینک های خاصی را مورد بررسی قرار دهند. قابلیت تنظیم نرم افزار برای اجرای خودکار در زمان های معین و تعیین شده توسط کاربر از دیگر ویژگی های این نرم افزار می باشد. کاربران می توانند نرم افزار را به صورت روزانه و یا هفتگی مورد بررسی قرار دهند تا در زمان های تعیین شده لینک های شکسته و خراب توسط برنامه کشف شود. این نرم افزار محصولی Deep Cognition می باشد.

 



شما هم نظر خود را ارسال کنید