ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

Vistanita Duplicate Finder v3.9.6 – شناسایی و حذف فایل های مشابه و تکراری سیستم

شاید شما نیز تا به حال به این مشکل برخورد کرده باشید که در هارد خودتان با فایل های مشابه روبه رو شده اید . منظور ما از فایل های مشابه چیست؟ به عنوان مثال شما فایل نصب یک برنامه را در درایو C خود ذخیره کرده اید و از همان فایل یک کپی تهیه کرده اید و با همان مشخصات را در درایو D خود نیز نگهداری می کنید. حال اگر این فایل دارای حجم زیادی باشد چه !؟ بدین صورت در واقع شما یک فایل را که دارای حجم زیاد می باشد در دو قسمت از هارد خود نگهداری می کنید و به این ترتیب فضایی از هارد خود را به صورت کاذب اشغال کرده اید. حال اگر تعداد این گونه فایل های مشابه افزایش یابد در واقع شما میزان زیادی از فضای هارد دیسک خود را به هدر داده اید. در بسیاری از مواقع کاربران مجبور به انجام تهیه یک کپی از فایل خود برای مدتی کوتاه می شوند و این عمل به دلایل مختلفی به فراموشی سپرده می شود و فایل کپی نیز در هارد باقی می ماند. برای کمک به شما و پاکسازی این فایل ها از هارد نرم افزارهایی موجود می باشد که در این مطلب شما را با یکی از آنها آشنا خواهیم ساخت.

 

Duplicate Finder نام نرم افزاری می باشد که به کمک آن می توانید فایل های مشابه از نظر اسم و اندازه را شناسایی کنید و اقدام به پاکسازی آن ها نمایید. به عنوان مثال به کمک این نرم افزار شما یک فایل 700 مگابایتی را که مربوط به یک فیلم می باشد را در 2 قسمت از هارد نگهداری می کنید. این نرم افزار به شما کمک می کند تا با شناسایی آنها و نمایش مسیر فایل مربوطه بهترین عمل را بر روی آن فایل انجام داده و یا آن را از هارد خود حذف کنید. این نرم افزار محصولی از شرکت Vistanita Software می باشد.

 

از ویژگی های این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره نمود:

– چک کردن کامل دو فایل مشابه به صورت بایت به بایت

– کشف فایل هایی که از نظر نام و اندازه یکی هستند.

– قابلیت یافتن فایل های مشابه عکس ، صوتی و تصویری

– دارای رابط کاربری گرافیگی بالا و مناسب

– توانایی شناسایی فایل ها از درایوهای دستگاه های جانبی همانند USB Flash ها

– توانایی جستجو در درایو های به اشتراک گذاشته شده در شبکه

 و …

 



شما هم نظر خود را ارسال کنید