ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

تبدیل فایل های pdf به سندهای متنی word توسط Simpo PDF to Word v2.1

امروزه اکثر مقالات و آموزش ها که در سطح اینترنت و یا بر روی لوح های فشرده آموزشی و …  یافت می شوند در فرمت PDF می باشند. این فرمت به صورتی است که فقط می توان از آن ها برای خواندن مطالبشان استفاده کرد و امکان ایجاد تغییرات در آن ممکن نیست. حال ممکن است این سوال پیشا بیاید که چه نیازی به تغییر است ؟ جواب های گوناگونی را می توان به این سوال داد. به عنوان مثال یک دانشجو برای انجام یکه پروژه تحقیقی و ارائه آن نیاز به جمع آوری مطالب و قرار دادن آنها در کنار مطالب خود به عنوان منبع ، ضمیمه و … دارد و اگر این مطالب به صورت PDF باشد چگونه می توان قسمتی از آن را برای پروژه تحقیقاتی جدا کرد ؟ یا مثالی دیگر ، مقاله ای 150 صفحه ای در مورد شبکه های بیسیم و امنیت آن ها به دست یک مهندس شبکه می رسد و و قصد آن را دارد تا تا با تکمیل مقاله و قرار دادن اطلاعات کامل تر آن را به یک مرجع تبدیل کند، آیا باید 150 صفحه مقاله اصلی را بازنویسی کند ؟ تنها به علت این که در فرمت PDF است؟

برای حل مشکلات همیشه راه حل هایی وجود دارد و مشکلات بالا نیز توسط نرم افزارهای مبدل فرمت PDF به دیگر فرمت ها قابل حل است.

 

PDF to Word نام نرم افزاری است که فرمت های PDF را به سند های متنی برنامه WORD تبدیل می کند. این برنامه تمامی متون ، عکس و دیگر محتویات فایل های PDF را به راحتی به صورت یک فایل متنی در غالب برنامه word ارائه می دهد. این برنامه محصولی از شرکت Simpo Technologies می باشد.

تعدادی ویژگی ها و قابلیت های این برنامه را در زیر مشاهده می کنید:

– تبدیل کامل فایل PDF با تمامی محتویات به سند های متنی برنامه Word

– تغییرات اندازه به صورت خودکار و با توجه به نیاز کاربر

– پشتیبانی از خط فرمان برای انجام عملیات به صورت دستی



  • پسورد:www.p30world.com

یک دیدگاه برای نوشته “تبدیل فایل های pdf به سندهای متنی word توسط Simpo PDF to Word v2.1” ارسال شده است

شما هم نظر خود را ارسال کنید