ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود Gridinsoft Anti-Malware 4.2.54.5598 – نرم افزار ضد بد افزار

دانلود Gridinsoft Anti-Malware

نرم افزار GridinSoft Anti-Malware نام یک ابزار فوق العاده برای مبارزه با تروجان ها و بد افزار ها است. این نرم افزار سریع، قدرتمند و قابل اعتماد که به شما کمک می کند تا به صورت خودکار از شر ویروس ها، بد افزار ها، تروجان ها، ربات ها و… راحت شوید. آن هم بدون اینکه نیاز داشته باشید تا تغییراتی در سیستم خود ایجاد کنید. این نرم افزار با قابلیت های خود، هیچ شانسی برای بد افزارها در سیستم شما باقی نمی گذارد.

به وسیله Gridinsoft Anti-Malware شما می تواند سیستم خود را از بد افزارهایی که توسط آنتی ویروس ها نادیده گرفته می شود، پاک سازید. این نرم افزار تمامی ویژگی های مورد نیاز شما را در خود دارد!

کامپیوترهایی که سرعت خوبی در اجرا ندارند، بسیار آزار دهنده هستند و این نرم افزار می تواند این مشکل را به راحتی حل کند، آن هم در چند دقیقه! Gridinsoft Anti-Malware کامپیوتر شما را از تمامی خطرهای موجود پاکسازی می کند.

همچنین از دیگر قابلیت های این نرم افزار، می توانیم به مبارزه با تبلیغات آزار دهنده و ابزارهای جاسوسی که توسط هکرها به کامپیوتر شما راه می یابند، اشاره کنیم. اتفاقی که باعث می شود تا هیچکس شانسی برای هک کردن سیستم شما نداشته باشد. حالا شما می توانید به راحتی این نرم افزار کاربردی را از وبسایت پی سی ورلد دانلود نمایید.

دانلود Gridinsoft Anti-Malware :



  • پسورد:www.p30world.com

یک دیدگاه برای نوشته “دانلود Gridinsoft Anti-Malware 4.2.54.5598 – نرم افزار ضد بد افزار” ارسال شده است

  1. ندا احمدوند says:

    GridinSoft Anti-Malware از دید من یکی از بهترین نرم افزار های امنیتی هست، این نرم افزار رو میتونیم به تنهایی یک تامین کننده صد در صد امنیتی دونست ، دیتابیس قدرتمند و بسیار بهینه ، سبک و عالی ، اسکن لحظه ای بدون فشار به سیستم کاربر از مشخصات این نرم افزار قدرتمند هست

شما هم نظر خود را ارسال کنید