ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود Futuremark PCMark 110 2.1.2563 – ابزار حرفه ای تست کارایی سخت افزاری و نرم افزاری سیستم

دانلود Futuremark PCMark

همیشه کاربران سیستم های کامپیوتری به دنبال نرم افزارهایی می باشند که به وسیله آن ها سیستم خود را به صورت کامل در اختیار داشته باشند و ابزارها و نرم افزارها و همچنین سخت افزار سیستمی را کنترل نمایند.
ابزارها و برنامه های مختلفی را می توان یافت که به منظور کنترل کارایی سخت افزاری و نرم افزاری سیستم ها طراحی شده اند. این ابزارها با ارائه جزئیات سیستمی و نرم افزاری کاربران را در کنترل بهتر و کارایی قسمت های مختلف یاری می دهند.

در این مطلب نرم افزاری در این زمینه به شما معرفی می کنیم:

PCMark Professional نام ابزاری می باشد که به وسیله آن کاربران قادر به چک نمودن کارایی قسمت های مختلف نرم افزاری و سخت افزاری سیستم می باشند.این نرم افزار قادر به چک کردن بسیاری از قسمت های مختلف نرم افزاری و سخت افزاری می باشد که می توان به کنترل و نمایش CPU ، حافظه ، هارد دیسک ، نرم افزارهای مرورگر و گرافیکی و … را کنترل نماید. همچنین به کمک این نرم افزار می توان سرعت کار با نرم افزارها و یا رخدادهای مختلف در سیستم عامل ویندوز را نیز فهمید ، به عنوان مثال به کمک این برنامه شما حتی قادر خواهید بود تا سرعت بارگذاری یک صفحه وب را اندازه گیری نمایید. این نرم افزار محصولی از شرکت futuremark می باشد.

دانلود Futuremark PCMark :



  • پسورد:www.p30world.com

شما هم نظر خود را ارسال کنید