ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

Systerac Tools for Windows 7 2010.v3.00 مجموعه ای از 16 ابزار کاربردی حرفه ای برای نگهداری ویندوز 7

نگهداری از سیستم های کامپیوتری امروزه در دسته کارهای مهم و ضروری برای کاربران سیستم ها قرار دارد. رسیدگی به قسمت های مهم و مختلف مدیریتی سیستم ، بهینه سازی سیستم به صورت دستی و با انجام تنظیمات خاص مربوط به هر قسمت و امور این چنینی همه در حفظ سلامتی یک سیستم کامپیوتری به شما یاری می رسانند. بسیازی از کاربرانی که در سطح حرفه ای قرار ندارند در هنگام رسیدگی به این امور و مشکلات سیستم خود دچار ضعف و ناتوانی می باشند. حال اگر سیستم عاملی جدید بر روی کامپیوتر نصب شده باشد نیز بدین صورت می باشد و عدم آشنایی با سیستم عامل جدید نیز ممکن است در نگهداری سیستم موجب بروز اشکلاتی شود. در چنین زمان هایی معمولا افراد برای رفع نیازهای خود در زمینه نگهداری از سیستم عامل از نرم افزارهای آماده در این زمینه استفاده می کنند.

در این مطلب یکی از نرم افزارهای کاربردی در این زمینه را برای نگهداری ویندوز جدید شرکت مایکروسافت یعنی ویندوز 7 به شما معرفی می کنیم.

 

Systerac Tools for Windows 7 که نسخه سال 2010 آن به تازگی انتشار یافته است حاوی 16 ابزار کاربردی قدرتمند و حرفه ای برای نگهداری ویندوز 7 و افزایش کارایی آن می باشد. در این نرم افزار می توان با استفاده از ابزارهای موجود اقدام به رفع نیازهای مختلف نمود. این ابزارها که عبارتند از Disk Cleaner , Quick Defrag & , Deep Defrag , Tweaker for Vista and Windows 7 , Registry Doctor , Memory Optimizer , Internet Booster , StartUp , Disk Doctor , Hardware Information , Privacy , Registry Backup , File Shredder , OneClick Optimization , Shutdown , Wallpaper Slideshow که هر یک دارای کاربرد مخصوصی می باشند. این نرم افزار محصولی از Systerac Tools می باشد.

 

در ادامه وظیفه برخی از این ابزارها را ذکر می کنیم:

– Disk Cleaner ابزاری برای پاکسازی دیسک از فایل های اضافی

– Quick Defrag & Deep Defrag ابزاری برای انجام عملیات دفرگمنت یا یکپارچه سازی اطلاعات هارد دیسک به صورت سریع و حالت کامل

– Registry Doctor ابزاری قدرتمند برای رسیدگی به مشکلات رجیستری و عیب یابی آن و کنترل سلامت قلب سیستم عامل

 

شما هم نظر خود را ارسال کنید