ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

Paragon Total Defrag 2010 Special Edition ابزاری قدرتمند برای دفرگ نمودن هارد دیسک

یکپارچه سازی دیسک سخت و یا همان انجام عملیات Defragmentation زمانی انجام می شود که هنگام ذخيره سازى اطلاعات بر روى ديسك، ممكن است به دليل پراكنده بودن فضاى خالى موجود بر روى ديسک، اطلاعات به صورت پراكنده ذخيره شده و در سكتورهاى متوالى قرار نگيرند . انجام عمل دفرگ در سیستم عامل ویندوز می تواند توسط ابزار خود ویندوز یعنی Disk Defragmentation صورت گیرد. انجام عمل دفرگ می تواند با مرتب كردن اطلاعات موجود بر روى ديسک سرعت دسترسى به فايل ها و برنامه‌ها را افزايش داده و سرعت كار كامپيوتر را نیز افزایش دهد. علاوه بر ابزار خود ویندوز کاربران می توانند از نرم افزارهای موجود که به برای همین منظور به صورت حرفه ای طراحی شده است استفاده نمایند.

در این مطلب نرم افزاری را در این زمینه به شما معرفی می کنیم.

Total Defrag نام نرم افزاری قدرتمند و حرفه ای در زمینه دفرگ نمودن دیسک می باشد. به کمک این نرم افزار کاربران می توانند عملیات دفرگمنت را بر روی سیستم خود با قدرت و سرعت بالا و مناسب بر روی دیسک ها اجرا کنند. این نرم افزار قدرتمند از ابزارها و ویژگی های مختلف و متنوعی تشکیل شده است که از میان آن ها می توان به توانایی دفرگ نمودن در دو حالت سریع و مطمئن اشاره نمود. در صورتی که شما زمان کمی برای انجام عملیات دفرگ دارید می توانید از گزینه سریع استفاده نموده و در زمانی که محدودیت زمانی برای شما مطرح نیست می توانید از حالت مطمئن استفاده نمایید. این نرم افزار قدرتمند محصولی از شرکت Paragon Software Group می باشد.

 

برخی از ویژگی های موجود در نرم افزار:

– قابلیت دفرگ نمودن دیسک های MBR و GPT

دارای دو حالت سریع و مطمئن برای انجام عملیات دفرگ



شما هم نظر خود را ارسال کنید