ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

معرفی 5 بازی برتر منتشر شده در ابتدای سال 2010 میلادی !

بازی Mass Effect 2 – قدرت برتر 2
نسخه دوم از یکی از زیباترین بازی های تاریخ بازی های رایانه ای که در سال 2008 دنیای بازی های رایانه ای را با داستان و زیبایی هایش متحیر ساخت . Mass Effect 2 پس از کسب نمره فوق العاده 9.5 و تبدیل شدن به یکی از چند بازی زیبای تاریخ از دیدگاه منتقدان، نسخه 2 را در ادامه داستان مهیج اکشن فضایی و نقش آفرینی حماسی به زیبایی هر چه تمام تر منتشر کرد . ویژگی های جدید و منحصر به فرد این نسخه در کنار جلوه های گرافیکی پیشرفته تر و فوق العاده و هم چنین اکشن بسیار سرگرم کننده Mass Effect 2 را به یکی از زیباترین بازی های 2010 مبدل ساخته است .
بازی داستان زیبای ورود کاپیتان شپارد و ورود اولین گروه انسانها به صحنه کهکشان را دنبال می کند.

سفارش بازی Mass Effect 2 – چهار DVD به قیمت 5500 تومان

بازی Dark Void -فضای تاریک
بازی زیبا و پر سروصدای اکشن علمی تخیلی مهیج و ماجراجویانه کمپانی بزرگ Capcom که بازیکن را به عمق یک داستان جنگی فضایی سراسر اکشن می کشاند. شما در نقش یک خلبان فضایی که در سیاره ای اسرار با نام “The Void”  رها شده است ایفای نقش می کنید.

 محیطی سه بعدی و بسیار زیبا و گرافیکی و سینمایی مانند در کنار اکشن پرهیجان بازی و سیستم مبارزاتی فوق پیشرفته کارکتر اصلی بازی و داستان مهیجش که در پایان مراحل با غول های قدرتمند روبرو می شوید همه و همه بازی Dark Void را به یکی از بهترین های سال 2010 تبدیل کرده است .

سفارش بازی Dark Void – دو DVD به قیمت 4000 تومان

بازی Avatar: The Game – آواتار
بازی زیبای اکشن سوم شخص آواتار که بر اساس فیلم پر سر و صدای آواتار کارگردان مطرح سینمای هالیوود، جیمز کامرون، ساخته شده است . بازی داستان زیبای فیلم اصلی را دنبال می کند و شما را طی یک فرایند عجیب به  قلب “پاندورا”، یک سیاره موجودات عجیب و غریب می برد. گشت و گذار در محیط اعجاب آور، بازی اکشن و مبارزات مهیج، رویارویی با موجودات و مخلوقات منحصر به فرد همه و همه از ویژگی های این بازی اکشن مهیج است .

سفارش بازی Avatar – یک DVD به قیمت 2500 تومان

بازی Venetica – ونتیکا
بازی اکشن مهیج و متفاوتی که داستانش در دنیایی خیالی و قدیم و در شهر ونیز ایتالیا در حال وقوع است جایی که اسکارلت، دختر جوانش نقش اصلی بازی، قربانی یک داستان مرموز قتل می شود. او به قدرت های بی نظیر و فوق بشری خود پی می برد و برای مبارزه با شر و بدی ماجرا ها و مبارزات مهیجش را آغاز می کند.

سفارش بازی Venetica – دو DVD به قیمت 4000 تومان

  • پسورد:www.p30world.com

شما هم نظر خود را ارسال کنید