ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود Bruce Lee: Enter The Game – بازی بروسلی برای اندروید

سرانجام بازی بروسلی هم برای سیستم عامل اندروید منتشر شد!
Bruce Lee: Enter The Game نام یک بازی جدید در سبک اکشن از سوی شرکت Hibernum Creations است که برای اندروید منتشر شده است.
مبارزه برای عدالت به عنوان بزرگترین هنرمند رزمی در تمام دوران: بروس لی، در این بازی شما هزاران دشمن را با قدرت های شگفت انگیز و قدرتمند خود، بدون توقف در قالب یک بازی اکشن دو بعدی شکست خواهید داد. ، بازی دارای 40 مرحله مهیج است که با استفاده از هنرهای رزمی و سلاح های مختلف باید دشمنان را نابود کنید همچنین حریفانی در طول مراحل وجود دارد که شکست دادن آن ها کار آسانی نیست.
حالت های مختلفی برای این بازی در نظر گرفته شده است که از جمله آن ها میتوان به حالت قدرتی اشاره کرد که در این حالت شما با نهایت سرعت و قدرت دشمنان را نابود میکنید، در حالت تقویتی یا همان Boost شما بدون خستگی ناپذیری به مبارزات ادامه میدهید و همچنین در حالت استقامت خود را برای مبارزه کرده در مقابل تعداد بی پایانی از دشمنان آماده میکنید تا در بردهای جهانی رکورد خود را ثبت کنید.
سلاح های مختلفی برای مبارزه طراحی شده که نانچیکو یکی از این اقلام است، همچنین دریافت چالش های روزانه که پاداش خوبی به شما میدهد خالی از لطف نیست که میتوانید از آنها برای دریافت سلاح ها و مدهای بازی استفاده کنید.



  • پسورد:www.p30world.com

شما هم نظر خود را ارسال کنید