ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود Sysinternals Suite 2023.09.29 – نرم افزار عیب یابی و تعمیر ویندوز

Sysinternals Suite نرم افزار بهینه سازی و تعمیر مشکلات ویندوز است. نرم افزار Sysinternals Suite در حقیقت مجموعه ای از ابزار های مورد نیاز و فنی برای ویندوز و سیستم شما میباشند. به این صورت که به کمک آنها میتوانید سیستم خود را بهینه سازی کرده و خطاها یا ارور های ویندوز را تشخیص و آنها را از بین ببرید. با استفاده از Sysinternals Suite تمامی قسمت های سیستم شما مورد بررسی و آزمایش قرار میگیرند. این کار باعث میشود تا تمامی قسمت های سیستم شما تست شده و در صورت وجود هر گونه مشکلی در آن نرم افزار اقدام به برطرف سازی آن کند. به صورت کلی این برنامه کم حجم با مانیتورینگ، مدیریت و بهینه سازی ویندوز شما عملکرد آنرا بهبود میبخشد.
نرم افزار های به کار رفته در برنامه عبارتند از: AccessChk, AccessEnum, AdExplorer, AdRestore, Autologon, Autoruns, BgInfo, CacheSet, ClockRes, Contig, Coreinfo, Ctrl2Cap, DebugView, Desktops, DiskExt, DiskMon, DiskView, Disk Usage (DU), EFSDump, FileMon, Handle, Hex2dec, Junction, LDMDump, ListDLLs, LiveKd, LoadOrder, LogonSessions, NewSid, NTFSInfo, PageDefrag, PendMoves, PortMon, ProcessExplorer, Process Monitor, ProcFeatures, PsExec, PsFile, PsGetSid, PsInfo, PsKill, PsList, PsLoggedOn, PsLogList, PsPasswd, PsService, PsShutdown, PsSuspend, RegDelNull, RegJump, RegMon, RootkitRevealer, SDelete, ShareEnum, ShellRunas, SigCheck, Streams, Strings, Sync, TCPView, VolumeID, WhoIs, WinObj, VMMap, ZoomIt.

ویژگی های نرم افزار Sysinternals Suite:

بهینه سازی ویندوز و بهبود عملکرد آن
مانیتورینگ سیستم و برطرف سازی مشکلات آن
کم حجم بودن آن و رابط کاربری فوق العاده
قابلیت تعمیر رجیستری ویندوز
نمایش فضای استفاده شده از دیسک

دانلود Sysinternals Suite :



  • پسورد:www.p30world.com

شما هم نظر خود را ارسال کنید