ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود UsbFix 2016.9.011 Portable – نرم افزار آنتی ویروس usb

UsbFix نرم افزاری کاربردی برای حذف بد افزارها از روی فلش مموری یا حافظه های مبتی بر USB می باشد. با استفاده از این نرم افزار می توانید دستگاههای مختلفی از جمله فلش مموری ، هارد اکسترنال ، گوشی های موبایل ، تبلت و دوربین های دیجیتال را اسکن کرده و در صورت وجود بد افزار ، آنها را پاک سازی نمایید. یکی از ویژگی های اصلی این نرم افزار پشتیبانی بروز و دقیق آن می باشد که امنیت کامل را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

بد افزارهای مشهوری در زمینه یو اس بی وجود دارد که اگر راههای مقابله با آنها را استفاده نکنید دچار مشکلات زیادی می شوید. یکی از این بد افزارهای مشهور autorun.inf می باشد که در صورت ورود به USB می تواند دسترسی دیگران به یو اس بی شما را باز کرده و امنیت شما به خطر بیفتد. این بد افزار همچنین در صورت ورود به ویندوز نیز اختلال ایجاد خواهد کرد که شما مجبور خواهید شد ویندوز خود را تعویض کنید. ولی اگر اقدامات لازم برای مقابله با این بد افزارها را انجام دهید دیگر لزومی برای تعویض ویندوز نیست.

این نسخه از نرم افزار بر روی بسیاری از نسخه های سیستم عامل ویندوز نصب می شود که از جمله آنها می توان به XP, Vista, 7 , 8 اشاره کرد.

دانلود UsbFix :



  • پسورد:www.p30world.com

شما هم نظر خود را ارسال کنید