ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود Abelssoft PC Fresh 2024 10.0.50997 – نرم افزار بهینه سازی و افزایش سرعت کامپیوتر

دانلود Abelssoft PC Fresh

PC Fresh نرم افزاری حرفه ای و کارآمد برای بهینه سازی و ارتقا کارایی سیستم شما می باشد.با استفاده از این نرم افزار می توانید تنظیمات مختلف ظاهر ، کارایی و… ویندوز را تغییر داده و سرعت بالاتری را از ویندوز خود داشته باشید

ویژگی های نرم افزار Abelssoft PC Fresh :

قابلیت شناسایی ویندوز و نسخه آن به منظور آماده نمودن تنظیمات مرتبط با آن
قابلیت ارائه تنظیمات توصیه شده بر اساس مواردی که طراحان و برنامه نویسان این نرم افزار جمع کرده و آن را بهترین تنظیمات مرتبط با ویندوز شما تشخیص داده اند
قابلیت ارائه تنظیمات دیگر کاربران نرم افزار ! این نرم افزار در لیستی جداگانه تنظیمات کاربران دیگر را نمایش داده تا بتوانید از بین تنظیمات گوناگون انتخاب کرده و از آنها استفاده کنید.
قابلیت تنظیمات بسیار برای اینکه بتوانید تنظیمات شخصی خود را انجام دهید ، تنظیماتی از قبیل تغییر در ظاهر ویندوز ، کارایی ویندوز و… که می توانید این تنظیمات را در بین دیگر کاربران نرم افزار به اشتراک بگذارید.
بسیاری از نرم افزارهایی که در استارت آپ ویندوز شما بالا می آیند لازم نبوده و نیازی به آنها ندارید ، این نرم افزار به شما امکان میدهد تا بتوانید به تمامی مواردی که در استارت آپ شما ران می شوند دسترسی پیدا کنید و موارد دلخواه را کنسل کنید.
این نرم افزار به طور کامل ویندوز شما را مانیتور کرده و بیش از 100 سرویسی که ویندوز در پشت زمینه خود اجرا می کند را نمایش میدهد که البته مواردی از این سرویس ها لازم نبوده و شاید نرم افزارهایی نیز به اجرا در می آیند که مخفیانه بوده و شما می توانید به آنها دسترسی داشته و لغو کنید.
یکی دیگر از قابلیت های نرم افزار دسترسی به RAM بوده و با استفاده از بهینه سازی که انجام میدهد فضای قابل توجهی از آن را آزاد می کند.با این کار سرعت بیشتر در انجام کارها محسوس خواهد بود.

دانلود Abelssoft PC Fresh :



  • پسورد:www.p30world.com

2 دیدگاه برای نوشته “دانلود Abelssoft PC Fresh 2024 10.0.50997 – نرم افزار بهینه سازی و افزایش سرعت کامپیوتر” ارسال شده است

شما هم نظر خود را ارسال کنید