ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود Wise Disk Cleaner 11.0.7.821 – نرم افزار پاکسازی فایل های اضافی

Wise Disk Cleaner نرم افزاری حرفه ای و کاربردی برای پاک سازی سیستم شما از هر گونه فایل های اضافی و بیهوده است که باعث کندی سیستم شما نیز شده است.این نرم افزار با ظاهر کاربرپسند و سرعتی بی نظیر سیستم شما را اسکن کرده و فایل های مزاحم را پیدا کرده و آنها را با دستور شما حذف می کند.این نرم افزار طوری طراحی شده است که هر کاربر با هر سطح دانش کامپیوتری می تواند فایل هایی اضافی را حذف کند.

Wise Disk Cleaner نرم افزاری با امکان شناسایی بیش از 50 فرمت فایل های به اصطلاح junk می باشد که آنها را لیست کرده و شما می توانید به راحتی و از لیست نمایش داده شده آنها را انتخاب و مواردی که تمایل دارید را حذف کنید.شما می توانید برای نرم افزار تعیین کنید که فایل های حذف شده مستقیما حذف شود یا اول وارد سطل بازیابی ویندوز شوند و در صورت تمایل بعدا آنها را حذف کامل کنید.شما می توانید این نرم افزار را طوری تنظیم کنید که عمل پاک سازی و بهینه سازی سیستم را به صورت خودکار و در زمان های مختلف انجام داده یا این عمل را به صورت دستی انجام دهید.

این نرم افزار اطلاعات کاملی از فایل های اضافی و اسپم شما در اختیارتان می گذارد به طوریکه شما حجم و فرمت  و… این فایل های اسپم را می توانید به راحتی مشاهده کنید.به طور مثال این نرم افزار 785 مگابایت فایل اسپم پیدا کرده و….

همچنین شما می توانید فایل های پاک شده را در یک فولدری که تعیین می کنید نگه داری کنید تا در مواقع ضروری بتوانید آنها را ریستور نمایید.

ویژگی های نرم افزار Wise Disk Cleaner :

قابلیت اسکن و پاک کردن فایل های غیرلازم و تکراری از درایو های هارد دیسک شما
سریع و دقیق و بسیار امن ( بدون حذف فایل های مورد نیاز و ضروری سیستم)
قابلیت خروجی گرفتن اطلاعات فایل های اسپم به صورت اکسل
قابلیت ذخیره فایل های اضافی در یک فولدر
….

دانلود Wise Disk Cleaner :



  • پسورد:www.p30world.com

شما هم نظر خود را ارسال کنید