ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود Wise PC Engineer 6.39 Build 215 – پاکسازی رجیستری و بهینه سازی کامپیوتر

Wise PC Engineer مجموعه ای از مهمترین ابزار سیستم برای اجرای بهینه سازی های مختلف روی کامپیوتر می باشد. این نرم افزار نه تنها می تواند به صورت بسیار قدرتمند رجیستری ویندوز شما را پاک سازی کند، بلکه دارای امکانات دیگر نظیر افزایش فضای هارد دیسک، یکپارچه سازی رجیستری و دیسک سخت ، پاک سازی اطلاعات شخصی ، بازیابی فایل های از دست رفته ، مخفی سازی فایل ها و پوشه ها و قفل کردن نرم افزارهای دلخواه شما می باشد. بعد از استفاده از Wise PC Engineer متوجه خواهید شد که با نرم افزار کاملا جامعی رو به رو هستید. اگر هر روز از سرعت کامپیوتر شما و کارآیی آن کم می شود با استفاده از Wise PC Engineer می توانید کارآیی بهینه سیستم را بازیابی کنید.

سرعت بالای اسکن و استفاده از الگوریتم های پیشرفته برای تشخیص خطاهای ویندوز و رجیستری های معیوب از دیگر امکانات Wise PC Engineer می باشد. شما می توانید هر آیتم را به صورت انتخابی پاک سازی یا تعمیر کنید.

کاربردهای نرم افزار Wise PC Engineer :
– تهیه نسخه پشتیبان از رجیستری.
– پاک سازی رجیستری.
– یکپارچه سازی رجیستری.
– مدیریت نرم افزارهای Start up.
– پاک سازی دیسک ها.
– یکپارچه سازی دیسک ها.
– بازیابی فایل .
– تمیز کردن درایوها ، پوشه ها و فایل ها.
– بهینه سازی حافظه سیستم.
– خاموش شدن خودکار ویندوز.
– مخفی سازی فایل و پوشه.
– رمزگذاری روی نرم افزارها.
– بهینه سازی جامع تنها با یک کلیک.
امنیت این نرم افزار کاملا تضمین شده است. تهیه نسخه پشتیبان کامل از رجیستری و بازیابی آن ،ساخت System Restore Point و بازیابی اطلاعات برای هر عملیات پاک سازی ، امنیت کامل را برای کاربر ایجاد می کند.
بخش پاک سازی جامع تنها با یک کلیک شامل عملکردهایی مانند پاک سازی رد پای اینترنتی ، پاک سازی رجیستری ویندوز، پاک سازی دیسک ها و افزایش کارآیی سیستم می باشد.
استفاده از Wise PC Engineer بسیار ساده بوده و شما می توانید با نهایت امنیت افدام به پاک سازی و بهینه سازی ویندوز خود کنید و به بالاترین کارآیی آن دست پیدا کنید.

شما هم نظر خود را ارسال کنید