ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود Win ToolKit 1.6.0.5 نرم افزار ساخت ویندوز سفارشی بصورت دیسک نصب

Win Toolkit نرم افزاری قدرتمند برای سفارشی کردن ویندوز قبل از نصب است بدین ترتیب که نسخه ویندوز سفارشی خود را خواهید ساخت . توسط این نرم افزار می توانید به همراه نصب ویندوز درایورها ، ابزارکها ، بسته های زبان ، بسته های حاوی قالب ویندوز ، ترفندها و همچنین فایلهای بروز رسانی را نیز نصب کنید. شما همچنین می توانید تعدادی از ویژگی های ویندوز مانند مدیا پلیر را حذف کنید و یا سرویس های پیش فرض ویندوز را شخصی سازی کنید. این نرم افزار همچنین ابزارهای مختلفی را به همراه دارد که می توانند فرمت فایلها را برای شما تبدیل کنند ، فایل ISO بسازند ، آخرین آپدیت ها را به لطف SoLoRو McRip برای شما دانلود کنند و در نهایت دیسک نصب ویندوز شما را به همان شکلی که دوست دارید برای شما بسازد.
ویژگی های اصلی این نرم افزار:
– ابزار جمع کننده ی همه ی ویژگی ها در یک جا: این ابزار بزرگترین بخش این نرم افزار می باشد که قادر است افزونه ها ، بسته های زبان ، تصاویر پیش زمینه ، حذف کننده ی مولفه های ویندوز ، درایورها ، ابزراک ها و فایل های بروز رسانی را برای شما در یک جا جمع کند.
– ISO ساز :همانطور که از اسمش مشخص است برای شما فایلهای ISO را می سازد که از UEFI نیز پشتیبانی می کند.
– راهنمای Win Toolkit : یک لینک بسیار زیبا به وبسایت نرم افزار برای راهنمایی شما.
– آپدیت های SoLoR SP1 : این نرم افزار کوچک و قدرتمند ، قادر است تا جدید ترین آپدیت های ویندوز را که توسط مایکروسافت حتی به صورت خصوصی ارائه شده است را برای شما فراهم آورد.
– USB Boot Prep: این ویژگی کول دیسکتان را به نحوی آماده سازی می کند که بتوانید توسط آن بر روی کامپیوتر ویندوز نصب کنید به شرطی که سیستمتان از بوت شدن از طریق USB پشتیبانی کند.
– Language Pack Converter: با استفاده از این ابزار شما می توانید بسته های زبانی را که به فرمت exe هستند را به cab تبدیل کنید . درنتیجه می توان آنها را در یک فایل با هم جمع کرد.
– نصب کننده ی درایور: این ابزار درایورهای مورد نیاز ویندوزی سیستمتان را توسط pnputil.exe نصب می کند. حتی می توانید درایورها را حذف کنید.

دانلود Win ToolKit :



  • پسورد:www.p30world.com

یک دیدگاه برای نوشته “دانلود Win ToolKit 1.6.0.5 نرم افزار ساخت ویندوز سفارشی بصورت دیسک نصب” ارسال شده است

شما هم نظر خود را ارسال کنید