ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود بازی FIFA 15 – بازی فیفا 2015 برای کامپیوتر

FIFA 15 مشهور ترین بازی فوتبالی ، بسیار جذاب ، با گرافیک زیبا ، فیزیک شگفت انگیز  وکنترلی بی نظیر می باشد.در این بازی از بازیکن های جدید بهره می برید که به جذابیت بازی می افزاید.FIFA 15 یک بازی فانتری فوتبال می باشد که از نظر گرافیک و سایر فاکتورهای بازی بسیار شبیه دنیای واقعی بوده و از این لحاظ بی نظیر می باشد.در این نسخه از بازی ، بازیکنان مهارت های بی نظیری دارند که بازی در استادیوم های حیرت آور و بسیار زیبا بر جذابی و هیجان این بازی می افزاید.

برای اینکه تجربه و هیجان فوتبال را کامل تجربه کنید وهیجان خود را تکمیل کنید FIFA 2015را تجربه کنید که یک تجربه بی نظیر از بازی فوتبال می باشد.در این بازی برای قهرمان انواع و اقسام جام طلا وجود دارد ! برای قهرمان جشن قهرمانی بسیار خاص گرفته می شود و مهم تر از همه اینها شما می توانید تاریخچه باشگاه مورد علاقه خود را داشته باشید و در کنار افتخارات واقعی باشگاه مورد علاقه تان زندگی کنید.

از ویژگی های بازی فیفا 2015 می توان به موارد زیر اشاره کرد:

– واکنش های بسیار واقع گرایانه از توپ که شما را متعجب خواهد کرد ! کیفیت و گرافیک به حدی است که توپ و حرکات آن شباهت بسیار زیادی به دنیای واقعی داشته و شما لذت زیادی را از این کیفیت بی نظیر خواهید برد.

– قابلیت بازی آنلاین که به شما امکان میدهد تا بتوانید با گیمرهای دیگر کشورها نیز بازی کنید ! حرفه ای هایی که شاید هرچقدر هم قوی باشید نتوانید حریف آنها شوید ! شما می توانید به صورت دو به دو بازی کنید یا به صورت تیمی مسابقاتی را انجام دهید.دارای رتبه بندی جهانی شوید و رتبه خود را بهتر و بهتر کنید.

– تماشای حرفه ای فوتبال که به شما حس حضور در یک استادیوم کاملا حرفه ای را میدهد.در این بازی سعی شده است که تمامی ویژگی های یک بازی واقعی رعایت شود،همانطور که در دنیای واقعی باران و برف می بارد ، باد می وزد و… در تماشای این بازی نیز شما همین احساس را خواهید داشت.

– پشتیبانی از زبان های مختلف  انگلیسی ، فرانسوی ، لهستانی ، هلندی ، اسپانیایی ، آلمانی ، پرتغالی و….

هم اکنون می توانید FIFA 15-ULTIMATE TEAM EDITION-FULL UNLOCKED-SG را از سرور سایت دانلود کنید.

دانلود fifa 2015 :

  • پسورد:www.p30world.com

11 دیدگاه برای نوشته “دانلود بازی FIFA 15 – بازی فیفا 2015 برای کامپیوتر” ارسال شده است

  1. سید سعید says:

    من تا حالا 5 تا کرک مختلف دانلود کردم و هیچ کدوم کار نمیکنن!الان اینم تست میکنم ولی مطمعنم کار نمیکنه!فایده نداره باید منتظر کرک معتبر اسکیدرو یا ریلودد باشیم.البته شایعاتی شنیدم که فیفا امسال از لایه امنیتی فوق قوی استفاده کرده وگفته کرکش غیرممکنه!امیدوارم دروغ باشه!!!

  2. پوریا says:

    سلام ! خسته نباشید
    من موقع اجرا با اروری رو به رو میشم که میگه XINPUT1_3.dll از سیستم حذف شده و بازی رو دوباره باید نصب کنم . این فایل .dll چی هست ؟ چیکارش کنم اینو الان ؟ من دقیقا همین مشکل رو با FIFA14 هم داشتم 🙁

    با تشکر 🙂

    1. حسین says:

      با عرض سلام دوست عزیز dll یک کیچ گرافیکی هستش و شما میتونید با نصب آخرین ورژن دایرکس و درایور گرافیکی خود مشکلتون رو حل کنید.

  3. hossein says:

    سلام پوریا عزیز.این فایل XINPUT1_3.dll یکی از فایل هایی هست که مال ویندوزتونه که الان این فایل تو ویندوزتون نیست.حتی اگر هم ویندوز عوض کنید بازم مشکلتون حل نمیشه.برای اینکه این مشکل رفع بشه باید برید و دایرکست11 رو دانلود کنید.یادت باشه فقط نسخه 64 بیت دانلود کن .
    شما زمانی که دایرکست نصب می کنید همچین فایل
    http://www.dl.game2dl.com/srv8/crack/DirectX-11-64bit.rar
    رو این لینک کلیک کن تا مشکلت حل بشه.وقتی نصب کردی دایرکست رو این فایل XINPUT1_3.dll تو ویندوزتون میره و مشکل حل میشه.
    خیالتم تخت.موفق باش

  4. علی says:

    سلام. توی گوگل XINPUT1_3.dll را سرچ کنید. دانلود کنید و در پوشه system 32 در درایو نصب ویندوز کپی کنید. مشکل باید حل بشه. بعضی مواقع هم با نصب آخرین ورژن directx حل میشه.

  5. سام says:

    سلام دوست عزیز کرک بازی فیفا پس کی میاد مردیم بخدا خواهشن جواب بده

Comments are closed.