ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

OO PartitionManager Professional Edition v3.0.199 – مدیریت بر هارد دیسک به صورت حرفه ای

هارد دیسک یکی از قسمت های اصلی یک سیستم کامپیوتری محسوب می شود. هارددیسک حافظه ای جانبی می باشد که برای ذخیره سازی اطلاعات در دراز مدت مورد استفاده قرار می گیرد. این قطعه سخت افزاری امروزه در بازارهای فروش با ظرفیت های حجمی متفاوتی ارائه می شود. امروزه می توان هار دیسک هایی با ظرفیت ذخیره سازی اطلاعات با حجم 300 گیگابایت را نیز برای سیستم های خانگی خریداری نمود. کاربران برای استفاده بهینه و مفید از تمامی فضای هارد اقدام به اتجام عملی به نام پارتیشن بندی می نمایند. این کار را می توان به کمک دستورات در سیستم عامل DOS انجام داد و یا از نرم افزارهای مربوط به این کار استفاده نمود. مزایای نرم افزارها نسبت به DOS گرافیکی بودن محیط کاری و کاهش درصد خطا در انجام کار می باشد.
در این مطلب نرم افزاری را در زمینه مدیریت بر پارتیشن ها را به شما معرفی می کنیم.

PartitionManager Professional Edition نام نرم افزاری قدرتمند در زمینه مدیریت بر پارتیشن های هارد و فضای هارد می باشد. به کمک این نرم افزار کاربران قادر خواهند بود تا اقدام به پارتیشن بندی فضای هارد دیسک خود در بهترین شرایط و به صورت کاملا گرافیی نمایند. به کمک این نرم افزار می توان میزان حجم هریک از درایوهای هارد را بدون صدمه زدن به اطلاعات کاهش و یا افزایش داد. در این نرم افزار از ویژگی های مختلفی می توان بهره برد که از میان آن ها می توان به قابلیت ساختن ، پاک کردن و توسه دادن و یا کاهش حجم یک پارتیشن ، قابلیت استفاده در ویندوز XP و ویستا و … اشاره نمود. این نرم افزار محصولی از کمپانی O&O Software می باشد.
برخی از ویژگی های موجود در این نرم افزار:
– قابلیت ساخت ، حذف ، ویرایش و توسعه دادن یک پارتیشن
– پشتیبانی از انواع هارد دیسک ها
– قابل استفاده بر روی ویندوزهای XP , Vista
– دارای ابزار Defrag یا یکپارچه سازی قدرتمند و حرفه ای هارد دیسک
 و … .



شما هم نظر خود را ارسال کنید