ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود Avanquest Partition Commander v11.7893 – نرم افزار مدیریت هارد دیسک

آیا هارد درایو شما کند و دچار در هم ریختگی شده است؟ با استفاده از نرم افزار Partition Commander 11 می توانید فضای خالی و هدر رفته هارد دیسک خود را بازیابی، فایل های مهم خود را دسته بندی و سرعت هارد درایو خود را افزایش دهید.
اگر روی کامپیوتر خود اطلاعات مهم، موزیک، عکس، ویدئو، نرم افزار و یا بازی های مختلف دارد، Partition Commander 11 به شما در حفاظت از آنها در مقابل کرش های ناگهانی سیستم عامل محافظت می کند. این نرم افزار به صورت کاملا ایمن هارد درایو شما را دسته بندی کرده تا نرم افزارها، بازی ها و حتی سیستم عامل شما بسیار سریعتر از پیش اجرا شوند. بهترین ویژگی این نرم افزار، خودکار بودن آن می باشد. تنها با اجرای چند مرحله می توانید از تمامی امکانات نرم افزار استفاده کنید.
امکانات نرم افزار Partition Commander :
– Wizard برای اجرای سریع : در Partition Commander 11 بسیار ساده تر از گذشته می توانید به امکانات اصلی نرم افزار دسترسی داشته باشید. Quick Launcher امکان تهیه کپی ، انتقال، تهیه نسخه پشتیبان و یا بازیابی یک درایو را تنها در چند مرحله ساده برای شما فراهم می کند.
– رابط کاربری برای استفاده ساده تر : تم رنگی جدید، آیکون ها و توضیحات داده شده، امکان استفاده از عملکردهای نرم افزار را برای هر کسی ساده تر می کند.
– تهیه نسخه پشتیبان و بازیابی : Partition Commander 11 هم اکنون دارای قابلیت ساخت یک نسخه پشتیبان کامل از سیستم شما قبل از ویرایش یا ساخت یک پارتیشن می باشد. بازیابی این بک آپ نیز کاملا ساده می باشد.

– ابزار مدیریت بوت و Wizard نصب سیستم عامل : ابزار جدید مدیریت بوت به شما امکان انتخاب بارگذاری سیستم عامل منتخب شما در حین راه اندازی کامپیوتر را می دهد.
– تقسیم یک هارد درایو به یک یا چند پارتیشن.
– کپی، انتقال، تقسیم و ترکیب تمامی پارتیشن ها بدون از دست دادن اطلاعات.
– Wizard قدم به قدم برای راهنمایی شما در طی مراحل پارتیشن بندی.
– Undo برای بازگشت به مراحل قبلی.
– امنیت بالا برای محافظت از سیستم شما در برابر مشکلات احتمالی در زمان پارتیشن بندی.
– بازیابی پارتیشن های حذف شده.
– تعمیر مشکلات Startup کامپیوتر.
– اجرای مستقیم از ویندوز.
– پیش نمایش پارتیشن ها قبل از اجرای کار.
– یکپارچه سازی پارتیشن برای بهینه سازی کارکرد آن.
پشتیبانی از درایوهای USB.

وبسایت سازنده : avanquest.com


شما هم نظر خود را ارسال کنید