ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود iSkysoft Video Editor 4.0.1.0 – نرم افزار ویرایش و تدوین فیلم

iSkysoft Video Editor از قدرتمند ترین برنامه های کار با کلیپ ها و ساخت و ویرایش فیلم می باشد که دارای رابط کاربری بسیار راحت و آسانی نیز می باشد. ساده ترین راه برای تبدیل کلیپ به فیلم استفاده از این برنامه هست، تنها کاری که شما باید انجام دهید استفاده از قابلیت کشیدن و رها کردن (Drag & Drop) برای منتقل کردن فایل های مورد نظر به ناحیه ساخت پروژه در نرم افزار می باشد. مطمئنا خود شما هم از نتیجه کلیپ حرفه ای درست شده شگفت زده می شوید، برنامه دارای قابلیت اضافه کردن جلوه های ویژه حرفه ای و زیبا، زمان بندی و هماهنگ نمودن تکه های مختلف، و قرار دادن افکت های انتقال نرم و روان می باشد.

این نرم افزار ویرایش و کار با کلیپ ها علاوه بر سادگی بسیار لذت بخش نیز می باشد و به خصوص برای مبتدی ها مناسب بوده و هم چنین از فرمت های مختلفی از قبیل AVI, MP4, MPG, WMV, MKV, MTS, TS و … پشتیبانی کامل نیز دارد. پس از اتمام کار و ساخت فیلم های مورد نظر خود می توانید فایل های خروجی را مستقیما با فرمت های پشتیبانی شده توسط دستگاه های محبوبی مثل iPod touch, iPhone (iPhone 5S), iPad, PSP, Samsung Galaxy, BlackBerry و … تهیه و درست کنید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار ویرایش ویدیو و فیلم iSkysoft Video Editor:
– انجام کلیه عملیات ویرایشی از قبیل بریدن، چرخاندن، منظم کردن، جدا سازی و … به راحتی هرچه تمام تر.
– اضافه نمودن متن و واترمارک به فایل های تصویری خود.
– اشتراک گذاری مستقیم فایل های بر روی یو تیوب و یا فیس بوک.
– تعداد زیاد قالب ها و افکت های جذاب آماده.
– پشتیبانی کامل از فرمت های تصویری معمولی و اچ دی و فایل های صوتی، لیست کامل فرمت های پشتیبانی شده توسط برنامه: HD TS, HD MPG, HD TRP, HD MPEG-4 Movie for iDVD and iMovie, HD QuickTime Movie, HD MPEG-4 Movie, HD AVC MPEG-4 Movie، MP4, FLV, AVI, MPG, MPEG, VOB, 3GP, 3G2, MOV, F4V, M4V, TS, TRP, M2TS, MTS, TP, DAT, WMV, MKV, ASF, DV, MOD, NSV, TOD, EVO، WMA, WAV, M4A, MP3, AAC, AC3, OGG



  • پسورد:www.p30world.com

2 دیدگاه برای نوشته “دانلود iSkysoft Video Editor 4.0.1.0 – نرم افزار ویرایش و تدوین فیلم” ارسال شده است

  1. طاها says:

    سلام این نرم افزار رو دانلود کردم و نصب هم کردم ولی نمیتونم کرکش کنم اون دوتا فایل داخل پوشه کرک رو هم توی محل نصب میخوام کپی کنم ولی قبول نمیکنه که کپی بشه لطفا راهنماییم کنید !!

  2. سالار says:

    دوست عزیز ابتدا باید بعد از نصب که برنامه لانچ شد از طریق تسک منجر از برنامه کلا خارج بشین چون در این صورت چون dll برنامه در حال اجرا هست اجازه نصب کراک رو نمیده

شما هم نظر خود را ارسال کنید