ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود FabulaTech USB over Network v4.7.5 Final – نرم افزار به اشتراک گذاری USB بر روی شبکه

دانلود FabulaTech USB over Network v4.7.5 Final -  نرم افزار به اشتراک گذاری USB بر روی شبکه

با استفاده از نرم افزار USB over Network شما می توانید یک درایو USB خارجی یا یک پرینتر را روی یک شبکه به اشتراک بگذارید. دستگاه ها، اسکنرها، دوربین ها، کارت خوان ها، اسکنرهای بارکد، PDA ها، USB ها و بسیاری دیگر از ابزارها قابلیت به اشتراک گذاری را ندارند، به عنوان مثال شما باید به صورت نرمال دستگاه USB خود را از یک کامپیوتر به کامپیوتر دیگر منتقل و اجرا کنید. گاهی اوقات این کار ساده نیست، مخصوصا زمانی که شما به دستگاهی نیاز دارید که در ساختمانی دیگر یا شهری دیگر قرار دارد. USB دستگاهی استاندارد است که توسط بسیاری از کامپیوترهای مدرن استفاده می شود اما این نرم افزار تنها برای اتصال دستگاه جانبی الکترونیکی روی یک کامپیوتر طراحی شده است. هم اکنون شما با استفاده از USB over Network می توانید USB و دیگر دستگاه هایی که قابلیت به اشتراک گذاری ندارند را روی یک شبکه به راحتی به اشتراک بگذارید.
امکانات نرم افزار USB over Network :
– تکنولوژی شبیه سازی USB واقعی : USB over Network نرم افزاری کامل برای به اشتراک گذاری دستگاه های USB روی شبکه های محلی یا اینترنت می باشد. تکنولوژی شبیه سازی آن می تواند یک دستگاه های USB مجازی را در سمت کاربر ، دقیقا همانند دستگاه USB سخت افزاری روی سمت سرور ایجاد کند.
– پشتیبانی از انواع مختلف دستگاه های USB :دستگاه های USB که توسط این نرم افزار پشتیبانی می شوند به نوع خاصی محدود نمی شوند.
– به اشتراک گذاری خودکار دستگاه USB : این قابلیت امکان به اشتراک گذاری خودکار دستگاه های USB به محض متصل کردن آن به درون کامپیوتر را می دهد.
– لیست سیاه : حالت به اشتراک گذاری خودکار کاملا ایمن است اما بعضی مواقع نمی خواهید که یک دستگاه USB خاصی به صورت خودکار به اشتراک گذاشته شود. با ساخت یک لیست سیاه می توانید از به اشتراک گذاری آن جلوگیری کنید.
– به اشتراک گذاری پورت USB : بدین معنی که شما می توانید یک نرم افزار را برای به اشتراک گذاری یک پورت USB خاص و تمامی دستگاه های USB متصل شده به صورت خودکار به اشتراک بگذارید.
– اتصال خودکار دستگاه USB : این قابلیت امکان برقراری ارتباط خودکار بین دستگاه کاربر و تمامی دستگاه های USB موجود در سرور را می دهد.
– لایه امنیتی SSL برای محافظت از حریم شخصی شما و انتقال اطلاعات.
– سازگاری نرم افزار با محیط های 32bit و 64bit.
– سازگاری کامل با سیستم Microsoft Hyper-V virtualization.
امکان اتصال مستقیم USB به اشتراک گذاشته شده در نرم افزارها.
 

وبسایت سازنده : fabulatech.com

یک دیدگاه برای نوشته “دانلود FabulaTech USB over Network v4.7.5 Final – نرم افزار به اشتراک گذاری USB بر روی شبکه” ارسال شده است

  1. بصیر says:

    سلام چطور میشه در اینترنت استفاده کرد این نرم افزار رو یا شبیه به این
    من گوشیم جای دیگه ست سیستم شهر دیگه باید به سیستم وصل کنم تا قفلش باز بشه

شما هم نظر خود را ارسال کنید