ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود XLN Audio Addictive Drums 2 v2.1.6 – نرم افزار درام

Addictive Drums یکی از قدرتمندترین و محبوب ترین نرم افزارهای درام در دنیا می باشد که شما می توانید صدای آن را در تعداد بیشماری از آهنگ و آلبوم های موسیقی بشنوید. شما می توانید از بین هزاران بیت موجود در نرم افزار تعدادی را انتخاب کنید و این آهنگ های نواخت درام که توسط حرفه ای های این دستگاه موسیقی اجرا شده است را روی ترک موسیقی خود قرار دهید.

امکانات نرم افزار XLN Audio Addictive Drums v1.5.3 :

– کیفیت بالای نمونه ها: این نرم افزار دارای درام ها و سیمبال های با کیفیت از مارک های معروف دنیا و ضبط شده در استودیوهای حرفه ای با استفاده از میکروفون ها و Preamp ها کاملا حرفه ای و کلاسیک می باشد. شما می توانید صداها را در میکسر داخلی ویرایش کنید و افکت های مختلفی روی آنها قرار دهید.
– تثبیت موقعیت میکروفون: برای بخش های طبل و Snare درام شما می توانید تعادل میکروفون را تنظیم کنید. طبل ، یک میکروفون جلوی صورت و یکی روی طبل دارد. Snare نیز دارای یک میکروفون زیر خود و یکی روی خود دارد.
– تنظیمات نوای Snare: با ضربه روی طبل یا Tom ها ، صدایی وز وز مانند ایجاد می شود. با اضافه کردن مقدار دیگری وز وز روی موسیقی برای داشتن صدای خشن تر یا کاهش آن ، می توانید نوای Snare را کنترل کنید.
– فاصله میکروفون اتاق: میکروفون های اتاف برای ضبط انعکاس طبیعی در استودیوهای ضبط صدا استفاده می شوند. با تنظیم مسافت می توانید تاخیر بین میکروفون را تعیین کنید و میکروفون های واحد روی Kit را ببندید.
– خروجی های متعدد: آیا می خواهید درام را با دستگاه های خود پردازش کنید؟ با استفاده از خروجی های مختلف ، می توانید کنترل بیشتری روی صدای تولید شده داشته باشید. هر کانال در Addictive Drums می تواند به صورت مستقیم در یک کانال در نرم افزار ساخت موسیقی دیگر خود نیز مسیریابی شود. بدین ترتیب شما می توانید از کمپرسور دلخواه خود روی درام دلخواه خود استفاده کنید.

دانلود XLN Audio Addictive Drums :

  • پسورد:www.p30world.com

یک دیدگاه برای نوشته “دانلود XLN Audio Addictive Drums 2 v2.1.6 – نرم افزار درام” ارسال شده است

شما هم نظر خود را ارسال کنید