ملودیفای (Melodify) رسانه پخش و دانلود آهنگ‌های جدید




ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.
مزایای ملودیفای
دسترسی به ملودیفای در تمام پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز
صفحه اختصاصی جستجو هوشمند با کمک هوش مصنوعی
میکس ها و پادکست های متنوع در سبک ها و مودهای مختلف
پخش و دانلود آهنگ با سه کیفیت 320-160-96
هزاران پلی لیست اختصاصی و بسیار متنوع در سبک ها
مجموعه ای کامل از آهنگ های محلی
امکان مشاهده متن همزمان آهنگ
لینک دانلود مستقیم ملودیفای : نسخه ویندوز

دانلود Microsoft Security Essentials 4.7.0202 – نرم افزار آنتی ویروس مایکروسافت

با استفاده از نرم افزار Microsoft Security Essentials می توانید کامپیوتر خود را در برابر ویروس ها، جاسوس افزارها و دیگر انواع بدافزارها محافظت کنید. این نرم افزار می تواند برای کامپیوترهای تجاری یا خانگی، امنیتی کامل و دائمی را فراهم کند. Microsoft Security Essentials کاملا رایگان بوده و برای نصب و استفاده ساده طراحی شده است. این نرم افزار به صورت بسیار قدرتمند و در عین حال کاملا نامحسوس در پس زمینه ویندوز فعالیت کرده تا دیگر نگران تداخل آن با نرم افزارهای دیگر نباشید.

امکانات اصلی نرم افزار Microsoft Security Essentials :
– کارکرد بر روی اکثر کامپیوترهای مدرن : Microsoft Security Essentials روی 3 نسخه از جدیدترین ویندوزهای این شرکت شامل ویندوز XP (Service Pack 2 / Service Pack 3) ویندوز Vista (Gold, Service Pack 1 / Service Pack 2) و ویندوز 7 کارآیی دارد. پشتیبانی از دو مرورگر محبوب اینترنت اکسپلورر از نسخه 6.0 به بالا و Firefox از نسخه 2.0 به بالا از دیگر قابلیت های نرم افزار است.
– عدم نیاز به کارآیی بالای کامپیوتر : Microsoft Security Essentials نیاز به سیستم قدرتمندی برای اجرا ندارد. روی ویندوز XP تنها نیاز به 256 مگابایت رم و CPU 500 مگاهرتز و در ویندوزهای Vista یا 7 نیازمند CPU 1 گیگاهرتز و 1 گیگابایت رم است. 140 مگابایت فضای خالی برای نصب آن لازم است.
– محافظت از کامپیوتر در برابر اکثر ویروس ها : بر طبق آخرین تست های انجام شده توسط گروهی از متخصصان، Microsoft Security Essentials از کامپیوتر شما در برابر 98.4 درصد از ویروس ها محافظت می کند. این سطح از کارآیی بسیار منحصر به فرد می باشد. از دیگر ویژگی های مهم نرم افزار، رایگان بودن آن است که تمامی دارندگان سیستم عامل ویندوز می توانند از آن استفاده کنند. سرعت اسکن و سرعت نمایش نتایج آن شما را شگفت زده خواهد کرد.
– برطبق جدیدترین تحقیقات، Microsoft Security Essentials از سیستم شما در برابر روت کیت ها و نرم افزارهایی که هسته سیستم را اشغال می کنند ، محافظت به عمل می آورد. درصد موفقیت این تست در حذف روت کیت ها 100% بوده است.
– یکپارچگی کامل با دیوار آتشین ویندوز.



  • پسورد:www.p30world.com

یک دیدگاه برای نوشته “دانلود Microsoft Security Essentials 4.7.0202 – نرم افزار آنتی ویروس مایکروسافت” ارسال شده است

شما هم نظر خود را ارسال کنید